loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 101 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

فروردین:

اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.امروز بهتر است در برخورد با دوستان و خانواده رویه ی دیگری را در پیش بگیرید تا شاید بتوانید مخمصه ای را که در آن گیر افتاده اید چاره کنید. اما بدانید که تغییرات یک دفعه اتفاق نمی افتند، پس سعی کنید به خاطر چیزهایی که پیش می آیند سر و صدا راه نیندازید. به نظر می رسد نگاه شما به واقعیت های پیرامون تان با آن چه حقیقت دارد فرق می کند. اگر چشم تان را بر حقایق ببندید مشکلی حل نخواهد شد. بهتر است واقعیت را انکار نکنید تا تغییرات مثبت خود به خود اتفاق بیفتند.

 

 

اردیبهشت:

امروز روز خیال پردازی است، هرچند که شما به طور معمول زیاد اهل این کارها نیستید. امروز به سوال هایی که از شما پرسیده می شود جواب های مشخصی نداده و زیاد دل به کار هم نمی دهید، اما اشکالی ندارد، قرار نیست بار دنیا هر روز خدا روی شانه هایتان باشد، بعضی روزها را باید به بیخیالی گذراند. اگر کسی را دوست دارید خودتان را برای هر نوع غافلگیری ازیک جدایی ناگهانی گرفته تا خواستگاری غیرمنتظره آماده کنید، هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. اگر مجرد هستید کسانی که امروز می بینید را به یاد داشته باشید، چرا که ممکن است به زودی تبدیل به عشق زندگیتان بشوند.

 

 

خرداد:

امروز اهداف خیلی بزرگی در سر شما می چرخند. البته شاید برخی از آنها را خیلی شخصی بدانید اما مطمئن باشید اگر به مرحله اجرا برسند بسیار هم کاربردی و عالی هستند. این افکار و خلاقیت ها موقعیت کاری شما را بهبود می دهند. از رویاپردازی دست برندارید. فانتزی های امروز شما پله های به سمت پیشرفت هستند. امروز این فرصت را دارید تا هم خانه، دوست، همکار یا شریک عاطفی جدید برای خود دست و پا کنید. تغییرات خیلی خوبی در رابطه های فامیلی خود پیدا خواهید کرد.

 

 

تیر:

اغلب برای آنکه بتوانید بعضی از مسائل در رابطه خود را کنترل کنید سکوت اختیار می کنید. امروز نباید در اولین قرارتان با یک فرد این کار بکنید، زیرا او این رفتار را دوست ندارد و این قبل از شروع رابطه آن را پایان می دهد.امروز حساب بانکی خود را چک کنید زیرا امروز ممکن است سورپرایزهایی در انتظارتان باشد. بدانید که چقدر پول دارید. سورپرایزها یا اختلافاتی در مورد اموال مشترک، مالیات و بدهی ممکن است پیش بیاید. بدین دلیل شاید برنامه ریزی های بلندمدت انجام دهید که استوار و حمایت کننده باشند.

 

 

مرداد:

هم اکنون ساده‌ترین شیوه برای شما این است که سعی کنید بر برنامه‌های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید کارهایی که افراد دیگر هم انجام می‌دهند را هم بررسی کنید و سعی کنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی که سخنان شما برای همکارانتان لازم‌الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نکنید. حتی یک قضاوت کوجک در مورد برنامه‌ریزی‌های یک فرد دیگر می‌تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

 

 

شهریور:

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته‌اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج‌های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

 

 

مهر:

شما انسانی بسیار کنجکاو هستید و این به شما در یادگیری چیزهای مختلف بسیار کمک می کند، اما وقتی این کنجکاوی تبدیل به فضولی در کار دیگران شود اصلا خصیصه خوبی نخواهد بود، چون هیچ کس دوست ندارد کسی به حریم خصوصی اش تجاوز کند. به توصیه هایی که نزدیکانتان به شما می کنند توجه کنید، آنها فقط می خواهند به شما کمک کنند. ممکن است امروز از خانه با شما تماس بگیرند و بخواهند مشکل کوچکی که پیش آمده را رفع کنید. این مسئله اصلا چیز مهمی نیست و می تواند به کوچکی خراب شدن یکی از لوازم منزل باشد. آرامش خودتان را حفظ کنید، فقط کمی وقتتان تلف خواهد شد، وگرنه چیز مهمی در کار نخواهد بود. یادتان باشد با عشقتان همانطور رفتار کنید که دوست دارید با خودتان برخورد شود.

 

 

آبان:

زندگی امروز شما با زندگی که در دیروز یا چند هفته پیش داشته اید کاملا فرق کرده است. رفتار‌ها و مشکلاتی را که مانند یک سد بزرگ در مقابل شما قد علم کرده بودند را به راحتی و آسودگی خیال بیشتری کنار می‌گذارید. صحبت‌ها یا رفتارهای مثبتی که از نزدیکان‌تان یا اعضای خانواده تان دریافت کرده اید باعث شده اند که شما هر چه بیشتر و با امید بیشتری بتوانید به قله موفقیت صعود کنید.

 

 

آذر:

قدرت شما در منابع درونیتان نهفته است و امروز درهای این قدرت درونی به سوی شما باز است. خواهید یافت که در مواقع آشوب احساسات شما آرام و تحت کنترل خواهد بود. شما اکنون در زمان آغازهایی نو هستید که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر شما واجب است که پیش از هرچیز مشکلات درونیتان را حل کنید تا مبادا شما را در آینده به دردسر بیندازند. هر شخصی برای حفظ سلامت خود روش های خاص خودش را دارد، شما مجبور نیستید برای این کار مربی شخصی گرفته و یا خودتان را در باشگاه حبس کنید، کمی پیاده روی و نوشیدن آب فراوان به مرور زمان نتایج بسیاری خواهد داشت. امروز تنبلی را کنار گذاشته و حسابی کار کنید، اما در پایان روز حتما برای عشقتان وقت بگذارید.

 

 

دی:

همه چیز همانگونه که در ظاهر به نظر می آید نیست. بهتر است امروز عینک خوش بینی را از چشمانتان بردارید. ممکن است اطرافیانتان کارهایی بکنند یا حرف هایی بزنند که ذهنیتی که راجع به آنها داشته اید را بر هم بزند و شناختی جدید نسبت به آنها در شما ایجاد کند. حتی ممکن است حقیقتی ناخوشایند در مورد یکی از نزدیکانتان کشف کنید. یادتان باشد: زمانی که مردم خود واقعیشان را به شما نشان می دهند آنها را باور کنید. با این که هفته به نیمه های خود رسیده است هنوز پرانرژی هستید.فکرتان درگیر مسافرت است، بد نیست همراه با عشقتان یک سفر دو نفره رمانتیک را برنامه ریزی کنید و یا همراه با هم در یک کلاس مشترک ثبت نام کرده و چیز جدیدی را یاد بگیرید.

 

 

بهمن:

امروز در کنترل خودتان مشکلی نخواهید داشت و محافظه کارانه عمل خواهید کرد. یک خوش بینی همراه با منطق و احتیاط برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای کارهایتان یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید و به آنها خوب فکر کنید و عاقلانه قدم بردارید. وقت آن رسیده که تنبلی و کم کاری دیروز را جبران کنید و به کارهای عقب افتاده تان برسید. اگر حجم کارتان زیاد است به همسرتان توضیح بدهید و از او بخواهید تفریح را برای روزهای دیگر بگذارد. بدون احساس گناه به وظایفتان برسید، روزهای آینده وقت برای جبران امروز خواهید داشت. البته حواستان را جمع کنید که مبادا دل او را بشکنید.

 

 

اسفند:

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 305
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 715
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 3,288
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,316
  • بازدید ماه : 12,316
  • بازدید سال : 299,063
  • بازدید کلی : 9,726,418
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر