loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 69 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

فروردین:

ایده های بزرگی برای یک جشن خانوادگی در نظر دارید، اما وقتی متوجه شوید که عملی کردن این افکار چه قدر تلاش و زحمت می طلبد پشیمان خواهید شد. منظورمان این نیست که شما تنبل یا بی انگیزه هستید، فقط این که باید به عملی بودن ایده هایی که در سر دارید توجه داشته باشید. سعی کنید وقت بگذارید و همه ی تدارکات لازم را انجام دهید. اگر به همه ی جوانب دقت کنید احتمال این که به راه خطا بروید کم است. یادتان باشد مهم این است که از نعمت های زندگی لذت ببرید و به پاس آن ها پایکوبی کنید.

 

 

اردیبهشت:

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

 

 

خرداد:

شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

 

 

تیر:

شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

 

 

مرداد:

این که چه شغلی دارید اصلا مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که با تکیه با مهارت های اجتماعی و روابط عمومی بسیار قوی که دارید می توانید خودتان را به آنچه که شایستگی اش را دارید برسید. شما خیلی خوب می دانید که چه وقت لازم است حرف بزنید و چه وقت باید لب هایتان را به هم دوخته و سکوت کنید. گول حرف آنهایی که سعی دارند شما را به انجام کارها و معاملاتی با زحمت کم و سود فراوان قانع کنند را نخورید و قبل از وارد معامله شدن با هرکسی اعتبار آنها را به خوبی بسنجید. ممکن است کسی برای تشکر از شما هدیه کوچکی برایتان بخرد. چند روز باقی مانده تا آخر هفته برای شما خیلی خوب خواهد بود، از این روزها لذت ببرید.

 

 

شهریور:

به عنوان یک دی ماهی شما خصوصیات خوب بسیاری دارید، اما متأسفانه به راحتی بخشیدن دیگران جزء آنها نیست. امروز فرصت خوبی است که برخی از کینه های خود را برای همیشه رها کنید. به ریشه موضوع دقت کنید و ببینید چرا بخشیدن طرف مقابل، رهایی از خشم و فراموش کردن این مسئله برای شما آسان نیست. به یاد داشته باشید که به زمین گذاشتن این بار سنگین به شما کمک خواهد کرد خیلی راحتتر در مسیر خود پیش بروید. حتما این کار را امتحان کنید. در رابطه عاطفی خود نیز این مسئله را در اولویت قرار دهید. آیا احساسات ناگفته ای بین شما و عشقتان باقی مانده است؟ آیا از روابط گذشته شما چیزی باقی مانده است که روی رابطه فعلی شما تأثیر گذار باشد؟ برای پیش رفتن در رابطه خود این مشکلات را حل کنیدو نسبت به خودتان و عشقتان بخشنده باشید.

 

 

مهر:

دوست عزیزی که ۸ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! کودک درون شما امسال همبازی های زیادی پیدا خواهد کرد! اگر هم خیلی اهل معاشرت نباشید امسال از داشتن اطرافیانتان بسیار خوشحال خواهید بود. در چند ماه اول پر انرژی و جاه طلب باشید و خودتان را برای تجربه چیزهای تازه آماده کنید. با تلاش زیاد در این چند ماه موفقیت مورد نظرتان را به دست خواهید آورد و ثمره زحماتتان را خواهید چشید. مسئله خانوادگی که در مرداد ماه برایتان پیش می آید به خیر و خوشی ختم خواهد شد. در اواخر شهریور ماه از همراهی با دوستان و تفریح با آنها لذت ببرید. در آذر ماه خوشحال باشید و نگذارید هیچ چیز مانع شادیتان شود. یک مسئله کاری در بهمن برایتان پیش خواهد آمد، مواظب باشید گول نخورید. وقتی شک دارید سوال بپرسید و با احتیاط گام بردارید. تمام سال دوست داشته خواهید شد.

 

 

آبان:

امروز شهامت داشته باشید و از صمیم قلب حرف بزنید. از اینکه عقاید خود را به زبان بیاورید، نترسید. هیچ انسانی بی عیب نیست. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. امروز بهتر است روی کارهای گروهی یا روی برنامه های خیریه وقت بگذارید. در مورد تمایلات خود هم خیلی راحت صحبت کنید و هر چه می خواهید را به عشقتان بگویید تا او نیز از خواسته های درونی شما آگاه شود. ورزش یا کمک در کارهای خانه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

 

آذر:

شما احساس می‌کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه‌های زیبا قرار گرفته‌اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده‌اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می‌توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته‌اید و سعی می‌کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

 

 

دی:

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

 

 

بهمن:

شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان با مشکلات زیادی مواجهه هستید. شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

 

 

اسفند:

امروز سرشار از شور و اراده خواهید بود، انرژی بسیاری دارید و احساس قدرت و توانمندی می کنید. امروز روزی فوق العاده برای برداشتن آخرین قدم ها به سوی اهدافی است که مدتی طولانی برای رسیدن به آنها تلاش کرده اید. کیفیت نتایجی که به دست می آورید و دیده شدن زحماتتان شما را غافلگیر خواهند کرد. اگر به دنبال به دست آوردن چیزی و یا پیدا کردن عشق رویاهایتان هستید به جای منتظر نشستن باید دست به کار شوید، این شما هستید که باید اولین قدم را بردارید، اما در این راه می توانید از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. تمام روز پیام های عاشقانه برای شریک زندگیتان بفرستید و شبی رمانتیک همراه با هم داشته باشید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 856
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,448
  • بازدید ماه : 35,758
  • بازدید سال : 278,183
  • بازدید کلی : 9,705,538
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر