loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 65 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

فروردین:

شما در این روزها خود را از روابط اجتماعی که در سابق داشته اید دور کرده اید و با افرادی که در سابق به ﺁنها علاقه داشتید کمتر ارتباط دارید، این همه محدودیت به چه علت است.انسان‌ها برای بقای زندگی شان به یکدیگر نیازمند هستند بهتر است روابط‌تان را مانند سابق از سر بگیرید.به کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان بیشتر اهمیت بدهید، زیرا ممکن است به دلیل عدم احساس مسئولیت لازم از این کار اخراح شوید.

 

 

اردیبهشت:

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

 

 

خرداد:

با اینکه برنامه های زیادی در سر دارید اما شاید به درستی ندانید چطور و از چه مسیری می توانید به اهداف برسید. برای این منظور باید مشورت و تحقیق کنید. حرف های دیگران را بشنوید و اگر موردی ناخوشایند هم در این میان وجود داشت، خیلی تدافعی و عصبی واکنش نشان ندهید. برخی از مسایل زندگی در ابتدا چالش‌برانگیز و دشوار به نظر می رسند اما در ادامه متوجه می شوید که نه تنها سخت نیستند بلکه بسیار هم کمک کننده هستند. این را بدانید که بدون زحمت و سختی نمی توانید به نیازهای خود دست پیدا کنید.

 

 

تیر:

هیچ کس به اندازه اعضای نزدیک خانواده نمی توانند روی آدم تاثیر بگذارند. سعی کنید احساسات خود را با ذهن و عقلتان هماهنگ کنید. نه زیادی احساساتی باشید و نه زیادی منطقی. تا حد امکان به حرف های دیگران گوش کنید. این را بدانید که حتی در میان حرف های ساده آدم ها هم می توانید مسایل مهمی برای آموختن پیدا کنید. با درک درست داشتن از اطرافیان می توانید مراتب احترام خود را به آنها نشان دهید.

 

 

مرداد:

شما در زندگی امروزتان از همه مسائل روزمره‌ای که برایتان پیش می‌اید دلسرد شده اید و دیگر امیدی به اینده‌ای تازه ندارید اما بدانید که چشمه امید و دل گرمی‌تازه‌ای به زودی برای شما فوران می‌شود.کتاب‌هایی که شما را به زندگی امیدوار می‌کنند را بخوانید.به پارک یا کنار یک رودخاته بروید تا بتوانید قوای از دست رفته خود را باز بیابید.این حقیقت زندگی شماست پس بهتر است به جای این که خود را عذاب دهید با ان کنار بیاید.

 

 

شهریور:

امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید. از این که می ببینید دیگران فکر می کنند به کمک احتیاج دارید ناراحت می شوید، اما بهتر است این رفتارها را کنار بگذارید. برای این که مشکلات تان را حل کنید باید پیشنهاد همکاری دیگران را با آغوش باز بپذیرید. پس اجازه دهید که دیگران هم در موفقیت شما شریک شوند.

 

 

مهر:

این هفته را با دیدی مثبت و امید به موفقیت شروع کرده اید. اگر اوضاع آنطور که انتظار داشته اید پیش نمی روند ناراحت نباشید؛ می دانید که همیشه می توانید روی کمک خانواده و دوستانتان حساب کنید، شما تلاش خودتان را بکنید، در صورت نیاز آنها به شما کمک خواهند کرد. اگر یکی از نردیکانتان بدون شما کاری کرده است، نگذارید احساس حسادت و یا حس کنار گذاشته شدن به شما غلبه کند، بیخیال این افکار شوید. اگر هر ارتباط حل نشده ای اعم از رابطه عشقی ، شراکت، دوستی و یا هر چیز دیگری داشته اید که باعث شده است حرف هایتان در دلتان بماند و ذهن شما هنوز به آن مشغول است، ماهی که پیش رو دارید بهترین زمان برای حرف زدن راجع به آن و اتمام کامل این رابطه می تواند باشد.

 

 

آبان:

درست است که دوستان قدیمی یادآور بهترین خاطرات هستند اما گاهی دور بعضی از دوستی ها را باید خط کشید. نگاهی به دوستی های خود بیندازید و ببینید کدام یک از دوستانتان به پیشرفت و بهتر شدن شما کمک می کند و کدام دوست هایتان تأثیر منفی روی زندگی شما می گذارند. درست است دوستی ها ارزشمند هستند، اما دوستی امری دونفره است و گاهی بعضی دوستی ها را باید به فراموشی سپرد. کسی در محل کار توجه شما را به خودش جلب کرده است؟ این روزها ممکن است نسبت به یکی از افرادی که نسبت به شما موقعیت کاری بالاتری دارد علاقه مند شوید. این فرد ممکن است رئیس، همکار و یا حتی شریکتان باشد. اگر می خواهید احساسات خود را با او در میان بگذارید حتما صادقانه و از صمیم قلب و همراه احترام برخورد کنید.

 

 

آذر:

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

 

 

دی:

اوضاع آنطوری که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی رود و این موضوع شما را ناراحت کرده است، بهتر است دورباره فکر کرده و برنامه ریزی کنید. برای این که خودتان را از این حالت روحی نجات دهید کمی تفریح را در برنامه خود قرار دهید. حس ماجراجویی در شما زنده شده است و دلتان می خواهد کارهایی بکنید که تا به حال انجام نداده اید. همراه با دوستان و عزیزانتان به یک رستوران جدید بروید و یا یک فعالیت گروهی که تا بحال انجام نداده اید را امتحان کنید. همچنین گذراندن یک شب رمانتیک سرشار از عشق نیز می تواند به شما آرامش بدهد. اگر کسی را دوست دارید اما جسارت گفتن این موضوع به او را ندارید الان وقت آن فرا رسیده است که پا پیش بگذارید.

 

 

بهمن:

امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

 

 

اسفند:

فضای رمزآلودی امروز در روحیه و تفکرات شما اثر خواهد گذاشت. به طور مثال، به این می اندیشید با هر قدمی که به جلو برمی دارید، به جای پیشرفت، دو قدم عقبگرد دارید! امروز به هیچ عنوان برای تصمیم گیری زمان مناسبی نیست. به ویژه در مورد مسایل کاری و شغل اصلا امروز هیچ قولی ندهید و تصمیمی نگیرید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 822
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 8,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 18,014
  • بازدید ماه : 18,014
  • بازدید سال : 304,761
  • بازدید کلی : 9,732,116
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر