loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 89 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

فروردین:

امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای انجام کارهای گروهی است. در محل کارتان در فعالیت های گروهی توانایی های زیادی از خود نشان خواهید داد و ایده های فراوانی از همکارانتان خواهید گرفت. در خاج از محل کار نیز وقت گذراندن با دوستان و آشنایان می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، اگر نمی توانید بیرون بروید هم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان حرف بزنید. امروز زمانی بسیار خوب برای فعالیت های اجتماعی است، خیلی خوب می دانید کی و کجا و چگونه حرف بزنید و چه وقت هایی ساکت باشید. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که برای ازدواجتان برنامه بچینید، اما یادتان باشد که انعطاف پذیر باشید و پیش از رسیدن به هر نتیجه ای همه جوانب را نیز بررسی کنید.

 

 

اردیبهشت:

بزرگ فکر کنید. رویاهای بزرگ در سر داشته باشید. هر چقدر آرزوهای شما بزرگ تر باشند، آینده بهتری برای خود رقم خواهید زد. امروز شاید روی ابرها باشید و همه چیز کمی گیج کننده باشد. اما در عین حال، بسیار تشنه کسب دانش هستید. بیشتر علاقه شما هم مطالعه کتاب یا مقاله های متافیزیک است. این را به یاد داشته باشید هیچ کسی به اندازه خودتان شما را نمی شناسد. با خودتان صادق باشید

 

 

خرداد:

اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

 

 

تیر:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

 

 

مرداد:

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست برای خود ایجاد کنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید که ایده‌های خود را با افکار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

 

 

شهریور:

امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است که در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری کنید. شما اکنون قابلیت‌هایی دارید که شما را تبدیل به میزبانی مهربان کرده است، بنابراین می‌توانید تعداد کمی‌از دوستانتان را دعوت کرده و بساط کباب را راه بیندازید! شما باید برای کسانی که دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست کنید و در این کارچیزی را دریغ نکنید.

 

 

مهر:

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

 

 

آبان:

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

 

 

آذر:

شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

 

 

دی:

تغییر. کامه کلیدی امروز شما ایجاد تغییر است. همه ترس و خجالت و تنبلی را باید کنار بگذارید. آستین ها را بالا بزنید، راه های که در ذهنتان هست را بنویسید و از همین امروز روند تازه ای را در زندگی آغاز کنید. امروز خوشبختانه تصمیمات کاملا درستی در زندگی خواهید گرفتو تصمیماتی که خیلی سریع شما را به آینده درخشان پیوند می زنند. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت. خودتان هم تلاش کنید و عادت های ناسالم و دوستان متفی را کنار بگذارید تا بالا و بالا و بالاتر بروید.

 

 

بهمن:

شاید امروز احساس بیقراری و بیتابی کنید زیرا امروز اتفاقات غیرمنتظره محتمل هستند. کارهای زیادی را تمام می کنید و علیرغم موانع و بدبیاری های امروز شما با دقت و تمرکز کار می کنید. در رابطه جدیدی از طریق صحبت کردن با هم به احتمال عاشق شدن می رسید. صحبت شما صحبت بیهوده ای نخواهد بود و غیبت نمی کنید. بلکه صحبتی عمیق، عالی، آینده نگرانه و گرم و پر ایما و اشاره به عشق شما به یکدیگر است. سکوتی که بین شما بوجود می آید، با وعده های جالبی پر می شود.

 

 

اسفند:

هیچ چیز به اندازه یک رقابت سالم نمی تواند موجب خوشحالی انسان و دوام دوستی ها شود. هیجانات شما امروز زیاد هستند. اگر قرار است با کسی در مورد کار یا موضوعی بحث کنید، آرامش خود را حفظ کنید و روی رفتار و گفتار خود کنترل داشته باشید. حرف های دیگران را بشنوید و سعی کنید از آنها استفاده کنید. در میان حرف های دیگران مسایل زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. از تحقیر کردن دیگران بپرهیزید و روی حرکات و حرف هایتان کنترل داشته باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 519
  • آی پی دیروز : 568
  • بازدید امروز : 5,932
  • باردید دیروز : 10,067
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 33,672
  • بازدید ماه : 33,672
  • بازدید سال : 320,419
  • بازدید کلی : 9,747,774
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر