loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 67 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

فروردین:

شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد امروز دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.

 

 

اردیبهشت:

شما معمولا در رابطه با مسائل کاری هیجان زده نمی شوید و اوضاع را با آرامش تحت کنترل دارید، اما امروز کمی صیرتان ته کشیده است و بی حوصله هستید و احساس غریبی دارید، دلتان می خواهد امروز زودتر تمام شود و به کنار دوستان و خانواده بروید. اوضاع در محل کارتان هم زیاد باب میلتان نیست، سعی کنید ساکت باشید و وقتی دیگران حرف می زنند سکوت کنید. در واقع از الان تا سه هفته آینده بهتر است این روال را حفظ کنید و با احتیاط و واضح حرف بزنید و امکان برداشت اشتباه از حرف هایتان را به حداقل برسانید. اگر می خواهید با عشقتان حرف بزنید هم بد نیست از همین روش استفاده کنید تا بتوانید از همراهی او لذت ببرید.

 

 

خرداد:

بدون همراه داشتن کارت های ویزیت، خانه را ترک نکنید. امروز زمان معاشرت و ارتباط با افراد جدید است. خیلی خوب می توانید دوستان تازه پیداکنید و از بودن در کنار آنها مسایل جدیدی در زندگی بیاموزید. امروز در کنار حرف زدن های طولانی، برای شنیدن حرف های دیگران نیز وقت بگذارید. در رابطه عاطفی خود این را بدانید که بهترین راهکار، صداقت است. امروز روی ارتباط های خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است با فردی آشنا شوید که موفقیت شغلی ویژه ای را برای شما رقم بزند.

 

 

تیر:

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

 

 

مرداد:

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

 

 

شهریور:

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

 

 

مهر:

امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

 

 

آبان:

امروز احتمالا با تصمیمات سختی روبه رو باشید. در ارتباط هایتان مسایلی پیش آمده که نمی دانید دقیقا چطور باید رفتار کرد. از یک طرف می خواهید حرف هایتان را بگویید و از طرفی هم احتمال سوبرداشت وجود دارد. اما روراست بودن همیشه بهترین گزینه است. با حفظ احترام حرف های خود را بیان کنید. بسیار مهم است که به ذهن و قلب خود امروز استراحت دهید. فشارهای فکری، منفی بافی و غمگین بودن را از خود دور کنید. این اعتماد را به خود داشته باشید که می توانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید.

 

 

آذر:

زود قضاوت نکنید. اکنون زمان فرضیه سازی نیست. حالا زمان جمع آوری واقعیات و پردازش آنهاست. هر کار شتابزده ای نتیجه معکوس می دهد و باید دوباره انجام شود. باید با آرامش کار انجام دهید. امروز مستعد حادثه است پس مراقب آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید باشید. با این حال، روز خوبی برای نشستن کنار دیگران و صحبت کردن با اعضای مسن و باتجربه فامیل و برنامه ریزی های بلندمدت برای آینده است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد.

 

 

دی:

باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

 

 

بهمن:

حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم‌گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

 

 

اسفند:

از اوضاع آشفته زندگیتان شکایت دارید؟ احساس آرامش و رضایت از زندگی ندارید؟ چرا فنگ شویی را جدی نمی گیرید؟ باور کنید آن کمدهای بهم ریخته و آن میز تحریر بهم ریخته و پر از کتاب و کاغذ روی زندگی شما تاثیر می گذارند. چیدمان خانه تان روی روحیه شما، رابطه عاطفی، مسائل کاری و اقتصادی شما تأثیر می گذارد، این موضوع را دست کم نگیرید. با انجام آنچه خودتان دلتان می خواهد به جای آنچه دیگران از شما انتظار دارند از روزتان لذت خواهید برد. رابطه عاطفی شما امروز می تواند جدی تر شده و وارد مرحله جدیدی شود. وقتی می بینید به خاطر عشقتان چیزی را فدا می کنید و یا از خواسته های خودتان می گذرید بدانید موضوع کاملا جدی شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 381
  • آی پی دیروز : 822
  • بازدید امروز : 872
  • باردید دیروز : 8,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 18,545
  • بازدید ماه : 18,545
  • بازدید سال : 305,292
  • بازدید کلی : 9,732,647
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر