loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 47 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

 

فروردین:

امروز بسیار اجتماعی هستید و موفقیت هایی که در چند وقت گذشته به دست آورده اید به شما این جسارت را می دهند که بیش از هر زمان دیگری با دیگران بجوشید و در ارتباط برقرار کردن پیشقدم شوید. این احساس شما ممکن است در زندگی عاطفیتان تأثیرگذار باشد و چنانچه مجرد هستید شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را بالا ببرد. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می کنید از پس انجام هرنوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشقتان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید.

 

 

اردیبهشت:

شما اکنون نمی‌توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته‌های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می‌خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می‌کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

 

 

خرداد:

برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

 

 

تیر:

هیچ کس به اندازه اعضای نزدیک خانواده نمی توانند روی آدم تاثیر بگذارند. سعی کنید احساسات خود را با ذهن و عقلتان هماهنگ کنید. نه زیادی احساساتی باشید و نه زیادی منطقی. تا حد امکان به حرف های دیگران گوش کنید. این را بدانید که حتی در میان حرف های ساده آدم ها هم می توانید مسایل مهمی برای آموختن پیدا کنید. با درک درست داشتن از اطرافیان می توانید مراتب احترام خود را به آنها نشان دهید.

 

 

مرداد:

حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

 

 

شهریور:

معمولاً سعی می کنید افکار خلاقانه ای را که در سر دارید با دیگران در میان بگذارید، اما امروز این قدر انرژی مثبت در اطراف تان جریان دارد که نمی دانید چه وقت باید دست از حرف زدن بکشید. آن قدر اعتماد به نفس تان بالا رفته که ممکن است نزدیک ترین دوستان را با گستاخی برنجانید. باید بدانید که در حال حاضر هرچه می گویید مهم تر از آن چه در واقعیت هست به نظر می رسد. به جای این که به خودتان مغرور شوید بهتر است کمی فروتنی نشان دهید. همه ی این ماجراها را برای روز دیگری بگذارید!

 

 

مهر:

انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی‌گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.

 

 

آبان:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

 

 

آذر:

شما ممکن است تحت تاثیر جادویی باشید که به روزهای کودکی تان مربوط می‌شود. متاسفانه سخت است که بگوییم کدام یک از خاطرات واقعی است و کدام یک از ضمیر ناخودآگاه شما سر بیرون آورده است. اگر بخواهید امروز نقش یک کاراگاه را بازی کنید می‌تواند به شما کمک کند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید و در نهایت می‌فهمید که احساسات تان بسیار راحت تر از همیشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.

 

 

دی:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، این حس را دارید شب را با عشقتان خارج از شهر و در یک فضای آرام و ساکت سپری کنید. اما پیش از مطرح کردن این پیشنهاد خوب به حس خود فکر کنید و ببینید آیا واقعا چنین چیزی را می خواهید یا یک حس زودگذر و موقتی است! امروز بعدازظهر می توانید برای آینده خود برنامه های تازه تعیین کنید. با همکاران در مورد تغییر روند کاری صحبت کنید.

 

بهمن:

وقت آن رسیده است که نگاهی عمیق و جدی به زندگی کاری خود بیندازید. آیا کاری که دلتان می خواهد را دارید انجام می دهید؟ آیا همه چیز آنطور که می خواهید پیش می رود؟ یک سفر کاری می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد. امروز ممکن است با لوله کشی خانه تان به مشکل بخورید، به ویژه اگر آشپزخانه بزرگی داشته باشید. این مشکل بزرگتر از آن است که خودتان با مهارت های خیلی ابتدایی که دارید بخواهید حلش کنید. بهتر است کمی سر کیسه را شل کنید و از یک لوله کش متخصص بخواهید که این مشکل را خیلی تمیز، حرفه ای و راحت برایتان حل کند و الکی خودتان رابه دردسر نیندازید. می توانید در این فاصله از بیرون غذا سفارش داده و منتظر بمانید تا آشپزخانه عزیزتان آماده شود.

 

 

اسفند:

خیلی مواقع دیگران تصور می کنند شما نمی توانید به طور یقین تصمیم گیری کنید. اما امروز خوشبختانه در این امر مشکلی نخواهید داشت. به خوبی به مسایل کنار می آیید و می توانید همه جوانب آن را ببینید و برای آنها راهکار پیدا کنید. توان شما برای همکاری با دیگران زیاد است و به واسطه درک خوبی که از آنها و موقعیتشان دارید، می توانید حتی کمک حال آنها نیز باشید. از اینکه کار و تفریح را با هم یکی کنید، هیچ هراسی نداشته باشید. بد نیست به فضای کار خود کمی شادی ببخشید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,171
  • باردید دیروز : 739
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,910
  • بازدید ماه : 13,393
  • بازدید سال : 255,818
  • بازدید کلی : 9,683,173
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر