loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 69 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

فروردین:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

 

 

اردیبهشت:

امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.امروز نمی توانید مسیرتان را از روی نقشه تجزیه تحلیل کنید، زیرا قبل از شما کسی قدم در این راه نگذاشته است. جاده ای که پیش روی تان قرار گرفته مخصوص قدم های شماست، پس از دیگران انتظار نداشته باشید که دیگران بتوانند کمک تان کنند. این شما هستید که باید به تنهایی در این واقعیت شرکت کنید، پس حواس تان باشد که تمرکزتان را از دست ندهید. سعی کنید به همه ی چیزهایی که در مسیرتان قرار گرفته اند دقت کنید تا با موفقیت به مقصد مورد نظر برسید.

 

 

خرداد:

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

 

 

تیر:

آیا فکر ادامه تحصیل ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ چیزی که اهمیت دارد این است که پیشرفت کنید، اگر این پیشرفت از طریق ادامه تحصیل مقدور می شود چرا که نه؟! اگر یکی از اعضای خانواده تان رازی را با شما در میان گذاشت با او به تندی رفتار نکنید، شما همه چیز را در مورد این مسئله نمی دانید. اگر یک مسئله مالی مانند یک بدهی شما را نگران کرده است بهتر است به جای حرف زدن با واسطه ها، خودتان با شخص مربوطه حرف زده و خیال خودتان را راحت کنید. گاهی بهتر است به توصیه های عشقی دوستانتان توجه نکنید، اگر فکر می کنند کسی که دوست دارید برای شما مناسب نیست یا بهتر است کمی زمان به خودتان بدهید، به آنها بگویید امروز نظرشان را برای خودشان نگه دارند.

 

 

مرداد:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

 

 

شهریور:

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

 

 

مهر:

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حمقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

 

 

آبان:

آیا تصور می کنید زندگی امروز کمی آشفته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست! اما این فقط افکار شما است. اتفاقا انرژی های بسیار خوبی در هوا جاری است و می توانید از آنها برای بهبود اوضاع کاری خود استفاده کنید. امروز فقط کارهایی را انجام دهید که به شما شادی و لذت می دهند. یا به طور مثال، خانه خود را تمیز و مرتب کنید. به صورت کلی، امروز احساسات خوبی خواهید داشت و هر چه به انتهای روز نزدیک می‌شوید، بهتر نیز می شود. از این فرصت برای مهرورزی بیشتر به عشقتان بهره بگیرید.

 

 

آذر:

شاید طغیان و سرکشی جالب به نظر بیابد، اما تنها در صورتی فایده دارد که دلیلی در کار باشد. به خاطر داشته باشید که باید کنترل احساسات خود را به دست داشته باشید و مثل یک انسان بالغ برخورد کنید. قدرت بی سابقه ای در خود حس می کنید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید، اما در راهی که به سوی موفقیت می رود اعتدال را فراموش نکنید و محدودیت های خود را درنظر بگیرید. حتی در ساده ترین مکالمات سوء تفاهم ها و دلخوری های کوچکی ممکن است بین شما و دوستانتان پیش بیاید. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

 

 

دی:

خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید.

 

 

بهمن:

بخشیدن و فراموش کردن خیلی راحت تر از آن چیزی که تصور می کنید. شاید تاکنون توان این کار را نداشته اید، اما امروز این شانس را خواهید داشت تا از همه توان روحی خود بهره بگیرید. سعی کنید در زندگی خیلی سخت نگیرید. حتی به کسانی که به شما بدی می کنند نیز عشق بورزید و بدانید نتیجه آن را خواهید دید. مطمئن باشید وقتی ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید، خلاقیت و موفقیت های بیشتری برای خود رقم خواهید زد.

 

 

اسفند:

شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند امروز گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,326
  • باردید دیروز : 1,494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,727
  • بازدید ماه : 1,326
  • بازدید سال : 243,751
  • بازدید کلی : 9,671,106
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر