loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 75 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

فروردین:

هرچه به سمت ظهر پیش می رویم، کارآمدی شما نیز بهتر می شود و از این رو حس و حال خوبی خواهید داشت. طبیعی است که وقتی به وعده های تان عمل می کنید حس خوبی دارید، اما بهتر از همه این است که بدانید واقعاً کارتان را عالی انجام داده اید. حواس تان باشد که کارآمدی به تنهایی ضامن خوشحالی شما نخواهد بود، بلکه باید به عشق و زیبایی هم نظر داشته باشید. بدانید این انرژی مثبتی که اکنون تجربه اش می کنید از درون خودتان نشأت می گیرد.

 

 

اردیبهشت:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

 

 

خرداد:

امروز دست به هر کاری که می زنید به بار می نشیند. به نظر می رسد که همه چیز را با بزرگ نمایی می بینید، به همین دلیل فکر می کنید که همه چیز خوب و مثبت است، اما ممکن است این بزرگ نمایی باعث شود که چیزهای مهمی را نادیده بگیرید. تمایل دارید که اول وارد عمل شوید و سپس کاری را که انجام داده اید مورد بررسی قرار دهید، اما به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید تا بتوانید یک تصمیم واقعی تر بگیرید. وقتی دست به کار شوید که همه چیز را در مرحله ی بعد به خوبی بررسی کرده باشید.

 

 

تیر:

نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید اگر بخواهید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همیتن دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

 

 

مرداد:

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

 

 

شهریور:

امروز جسارت و انگیزه شما به نهایت می رسد، خلاقیت تان گل و ایده های کاری جدیدی به ذهن تان خطور می کند. برای رسیدن به موفقیت، دوستان تان می توانند به شما کمک کنند. اما حواستان باشد که با احتیاط قدم بردارید. دوستی دارید که نگران حال شما است، بهتر است او را ملاقات کنید و در جریان احوالات خود قرار دهید. او دوست دارد شادی شما را ببیند. اگر مجرد هستید، با دوستان صمیمی تان تماس بگیرید و به گشت وگذار بیرون از خانه بروید. اگر آنها خواستند افراد دیگری را به همراه خود بیاورند، از این کار استقبال کنید، شاید نیمه گمشده شما یکی از آنها باشد. اگر در مسائلی به مشکل برخوردید، با فردی باتجربه به گفتگو بنشینید، او زاویه دید شما را تغییر خواهد داد و در حل مشکل شما موثر خواهد بود.

 

 

مهر:

امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

 

 

آبان:

مهم نیست چه موانعی مقابل راه شما قرار دارد، امروز پر از عشق هستید و با فرد مورد علاقه تان قرار ملاقاتی خواهید داشت. به نیازهای طرف مقابل تان اهمیت دهید. اگر چه قدرت و انگیزه در شما موج می زند اما همکاری با دیگران در زمینه کاری می تواند قدم بزرگی برای موفقیت های آینده شما باشد. با احتیاط قدم بردارید اما از حرکت نایستید. بهتر است به عکسی که در شبکه های اجتماعی روی پروفایل خود گذاشته اید، دستی بکشید زیرا این هفته بهترین ارتباطات مجازی خود را تجربه خواهید کرد. هدفهایتان را برای دیگران به اشتراک بگذارید

 

 

آذر:

آیا احساس می کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی های امروز برای انجام کارهای جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییرها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.

 

 

دی:

با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

 

 

بهمن:

امروز از لحاظ عاطفی روز شانس شما است و توانایی درک این که چه کارهایی برای حفظ و پیشرفت رابطه خود باید انجام دهید را خواهید داشت، پس تا جایی که می توانید روی این موضوع تمرکز کرده و به آن بپردازید. از حرف زدن در مورد احساسات خود هراسی نداشته باشید و اگر دل کسی که دوست دارید را شکسته اید احساس خود را در این رابطه بیان کنید. گاهی اوقات باید برای رسیدن به آنچه که می خواهیم در مقابل بعضی ها کوتاه بیاییم . حتی اگر این کار با غرور و وجدان ما جور در نیاید هم گاهی راه دیگری وجود ندارد. چگونه با این مسئله کنار بیاییم؟ این شما هستید که در رابطه با مسائل اخلاقی باید با خودتان کنار بیایید، یا کوتاه آمده و کارتان را راه بیندازید و یا به همین روش ادامه داده و با مشکلات ناشی از آن کنار بیایید.

 

 

اسفند:

اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان از شما کمک خواست، این کمک را از او دریغ نکنید، چرا که آنها هم در زمان سختی ها و مشکلات همیشه در کنار شما بوده اند و خواهد بود. اگر اولویت را به کارتان بدهید همیشه وقت کافی برای انجام کارهای دیگری که دلتان می خواهد نیز خواهید داشت. اگر در جستجوی عشق هستید وارد دوره خوبی شده اید اما به نفعتان است شتابزده عمل نکنید، نسنجیده حرف نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکرهایتان را بکنید. متأهل ها هم به حرف های شریک زندگی خود خوب گوش کنند و به او این اطمینان را بدهند که حرف هایش شنیده می شود. مثل همیشه یادتان باشد، عمل کردن مهمتر از حرف زدن است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 521
  • آی پی دیروز : 568
  • بازدید امروز : 6,537
  • باردید دیروز : 10,067
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 34,277
  • بازدید ماه : 34,277
  • بازدید سال : 321,024
  • بازدید کلی : 9,748,379
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر