loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 75 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فروردین:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

 

 

اردیبهشت:

اگر کسی می خواهد به شما کمکی بکند به او این فرصت را بدهید، اگر کمک آنها را رد کنید این احساس را به آنها انتقال خواهید داد که به اندازه کافی خوب نیستند. یادتان باشد که هرچند وقت گذراندن با دیگران می تواند لذت بخش باشد، اما هرکسی به زمانی برای خودش نیاز دارد و شما به این زمان نیاز دارید، پس حتما در برنامه امروز وقتی برای خودتان بگذارید. امروز از مشکلاتی که با همسر یا نامزدتان دارید به ستوه آمده اید و دارید به این فکر می کنید که آیا اصلا ادامه این رابطه منطقی است. اما خودخواه نباشید، شاید همسرتان روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد اما نمی تواند راجع به مشکلاتش با شما حرف بزند. از او بخواهید با شما حرف بزند، صبور باشید و همه چیز روبراه خواهد شد.

 

 

خرداد:

افکارتان را تغییر دهید و خواهید دید که زندگیتان تغییر خواهد یافت. کمی به سلامت خود اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که استرس در هر بیماری مزمنی جزء عوامل اصلی است، پس بهتر است با تمرین مداوم از آن جلوگیری کنید. هر روز ۱۵ دقیقه وقت گذاشته و به مدیتیشن بپردازید و مطلقا به هیچ چیز فکر نکنید و نگذارید چیزی نگرانتان کند. باید یاد بگیرید که چه وقت حرف بزنید و چه وقت هایی سکوت اختیار کنید. امروز دلتان می خواهد در مورد مسائل و مشکلاتتان با همسرتان حرف بزنید، اما کوچکترین بحثی ممکن است در او حالت دفاعی ایجاد کند و این بحث را تبدیل به نبرد قدرت کند. در حال حاضر بهترین راه حل این است که سکوت اختیار کنید و این گفت و گو را به زمانی دیگر موکول کنید.

 

 

تیر:

امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید و برای عشقتان از هر دری سخن بگویید. ولی اگر قرار است شام رمانتیکی بخورید زیاده روی نکنید. باید گاهی هم به او فرصت حرف زدن بدهید و او هم بتواند احساس خود در مورد این رابطه را ابراز کند. اگر خوب گوش دهید چیزهایی یاد می گیرید. اختلافات با دوستان و شرکا امروز در نقطه ای پیش می آیند. نگران نباشید. در تصویر کلی تر، می توانید روی اهداف بلندمدت بخصوص با دوست یا شاید گروهی تمرکز کنید. صحبت های جدی شرایط را سخت تر می کنند. امروز ذهنتان می تواند همه چیز را به راحتی حل کند. همه چیز را آنطور که هست می بینید و در مورد تصمیمات خود عقلانی و منطقی رفتار می کنید.

 

 

مرداد:

شما احساس ناراحتی و استرس دارید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان تان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. اول به خودتان سپس به دیگران بیاندیشید. شاید نتوانید از دیگران کمک بگیرید یا این که راه درست اش را بلد نباشید اما در کمک کردن به دیگران بسیار دست و دلباز هستید. این کار نه تنها مشکلات را حل می کند بلکه احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد.

 

 

شهریور:

انرژی های امروز به گونه ای است که فقط دلتان می خواهد مسافرت بروید. هیجان و سفر کردن از جمله مسایلی است که همه ذهن شما را درگیر خود کرده اند. اگر فرصت دارید حتما برای این کار برنامه ریزی کنید. اگر ندارید هم می توانید در مهمانی های دوستانه شرکت کنید و هیجان و انرژی های خود را تخلیه کنید. امروز احتمال دارد با فردی آشنا شوید. از اینکه در زندگی تغییر ایجاد کنید، نترسید. شهامت ریسک کردن داشته باشید.

 

 

مهر:

امروز از شما خواسته می شود کمی اضافه کاری انجام داده و یا به جای یکی دیگر از همکارانتان برخی وظایفش را انجام دهید و این از آن کارهایی است که اصلا دلتان نمی خواهد انجام دهید. برنامه ریزی مؤثر و حساب شده امروز برای شما واجب است تا بتوانید به این کارهای پیش بینی نشده نیز رسیدگی کنید. در رابطه با این موضوع اصلا عکس العمل های احساساتی بروز ندهید، چرا که این می تواند نشان دهنده ضعف شما باشد و بر آینده کاری شما تأثیر منفی بگذارد.بهتر است برای این که کارتان راحتتر شود تقسیم وظایف کرده و کارها را به صورت گروهی انجام دهید. در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی به وجود خواهد آمد و به عشقتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.

 

 

آبان:

اگر آدم آرامی بودید و می توانستید در حاشیه بودن را تحمل کنید که مردادی نمی شدید، می شدید؟ اگر امروز حرفی برای گفتن دارید خیلی راحت می توانید آن را به گوش همه برسانید. اگر هم کسی بخواهد جلوی شما را بگیرد به حسابش خواهید رسید. اما خوب بد نیست مواظب رفتار و حرف هایتان باشید، شاید اینطوری بتوانید دلیل رفتارهای عجیب نزدیکانتان را درک کنید، شاید با حرف ها و کارهایتان آنها را ناراحت کرده باشید. امروز می تواند روز پیشرفتی اساسی برای شما باشد و ممکن است یک پیشنهاد کاری و یا موقعیت قابل توجه دیگری برایتان پیش بیاید. خوب فکر کنید، هر تصمیمی که الان بگیرید تا شش ماه زندگی شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

 

آذر:

زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش‌بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از قبل آغاز کرده اید و هنوز به انجام نرسیده، امروز زمان آن است که آن را تمام کنید. یا اینکه حتی امروز می توانید یک پروژه کاری عالی را آغاز کنید. امروز قدم های مثبتی در زمینه پیشرفت خود می توانید بردارید. هر چه بیشتر بی خیال جزئیات شوید، سریع تر به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید.

 

 

دی:

شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

 

 

بهمن:

امروز همه چیز مبهم و گیج کننده است. از رفتار اطرافیان گرفته تا رویدادهای زندگی همه عجیب و غریب به نظر می رسند. شما پارانوئید و بدبین نشده اید، فضای امروز واقعا این طور است و باید از خود در مقابل این وضعیت دفاع کنید. در محل کار صبور باشید و در مقابل هر رفتاری از خود واکنش نشان ندهید. مطمئن باشید نتیجه صبر و حوصله خود را دریافت خواهید کرد و خیلی زود از این همه ابهام و سردرگمی خارج خواهید شد. فقط امروز هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید که زمان مناسبی برای این کار نیست.

 

 

اسفند:

 امروز از لحاظ اقتصادی اوضاع خیلی آن طور که دلتان می خواهد نخواهد بود و این شما را در وهله اول بسیار سرخورده خواهد کرد. اما به این موضوع فکر کنید که اوضاع نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. شما دارید با دید منفی به قضیه نگاه می کنید و فقط به نیمه خالی لیوان نگاه می کنید. حداقل این است که حالا توانایی پرداخت کردن هر خرجی که پیش بیاید را دارید. روی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید و پیش بروید. مواظب باشید کسی که دوست دارید را از خود ناراحت نکنید. لگر مشکلی وجود دارد درباره آن با هم حرف بزنید و حلش کنید. نگذارید احساسات ناگهانی و مهار نشده روی رابطه تان تأثیر منفی بگذارند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 748
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 6,573
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,601
  • بازدید ماه : 15,601
  • بازدید سال : 302,348
  • بازدید کلی : 9,729,703
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر