loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 73 جمعه 24 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فروردین:

هفته گذشته حسابی خودتان را تحت فشار گذاشتید و با بار مسئولیت های فراوان خودتان را خسته کردید. امروز وقت استراحت مطلق است. تا هروقت که دلتان می خواهد بخوابید و خستگی این هفته را از تن به در کنید. بعد از یک استراحت کامل وقت رسیدن به خانه و خانواده خواهد بود. شما تمام هفته را مشغول کار هستید، آخر هفته باید برای آنها وقت کافی گذاشته و به آنها رسیدگی کنید. بد نیست با هم به پیک نیک بروید، لازم نیست حتما بیرون از شهر بروید، پارک نزدیک خانه تان هم می تواند گزینه خوبی باشد. در مکالمه با دیگران انعطاف پذیر باشید و زیادی روی حرف خودتان پافشاری نکنید تا درهایی به رویتان باز شوند که حتی فکرش را هم نمی کرده اید.

 

 

اردیبهشت:

حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

 

 

خرداد:

عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

 

 

تیر:

امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

 

 

مرداد:

امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. اگر دید منفی را از خود دور کنید، زندگی تان رو به بهبود خواهد رفت.

 

 

شهریور:

اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.

 

 

مهر:

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

 

 

آبان:

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

 

 

آذر:

شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می‌کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می‌کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.فکرهای بسیار جالبی در سر دارید، اما عملی کردن آن ها تلاش مضاعف می طلبد. اهداف تان آن قدرها هم بزرگ و دست نیافتنی نیستند، فقط این که برای تحقق آن ها باید با اندیشه ی عمیق تری پیش بروید و مرحله به مرحله گام بردارید. قبل از آن که به سوی مقصد مورد نظر حرکت کنید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و ببینید دقیقاً می خواهید چه کار کنید. وقتی هنوز چیزهای زیادی مانده که باید به آن ها فکر کنید، عجله کردن اصلاً کار درستی نیست.

 

 

دی:

امروز ممکن است آن قدر به نتیجه ی کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید که بخش مهمی از اطلاعات را نادیده بگیرید. اگرچه همه چیز خوب و مثبت به نظر می رسد، اما نباید از این که چیزی را زیر سوال ببرید وحشت داشته باشید، زیرا همین کنجکاوی ها می توانند نقاط ضعف را آشکار کنند. امروز ممکن است خیال یک ماجرای عاشقانه به سرتان بزند، اما باید با احتیاط با آن روبرو شوید و قبل از هر چیزی همه ی جزییات را به خوبی در نظر بگیرید. خیلی خوب است که به قضیه مثبت نگاه می کنید، اما یادتان باشد که اگر همه ی جوانب را بررسی نکنید و ناپخته وارد عمل شوید، چیزی عایدتان نخواهد شد.

 

 

بهمن:

امروز هیچ چیزی جلودار شما نیست. سرشار از انرژی هستید و امروز این فرصت را دارید تا همه کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید. اگر تردیدهای درونی مانع از انجام کارهایی می شود که دوست دارید، امروز همه آنها از بین خواهند رفت. خوش شانسی به شما روی آورده است. همه افکارتان را اجرایی کنید و خیالتان راحت باشد که درست و دقیق انجام خواهند شد. با دید روشنی که امروز به مسایل دارید، رابطه عاطفی خود را نیز بهبود خواهید بخشید.

 

 

اسفند:

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 988
  • باردید دیروز : 739
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,727
  • بازدید ماه : 13,210
  • بازدید سال : 255,635
  • بازدید کلی : 9,682,990
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر