loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 63 شنبه 25 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فروردین:

اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

 

 

اردیبهشت:

امروز ممکن است چنان سرگرم روابط اجتماعی تان شوید که از انجام امور مهم بازبمانید. اما کمی که از روز بگذرد، متوجه خواهید شد که وقت تلف کردن پای صحبت های تلفنی به نفع تان نیست. البته به کمی زمان احتیاج دارید که تنهایی بنشینید و فکر کنید تا بهتر تصمیم بگیرید. گاهی وقت ها شیطنت های این چنین به زندگی معنا می بخشند، پس نترسید و به ندای قلب تان گوش کنید و ببینید واقعاً چه چیزی از زندگی می خواهید.

 

 

خرداد:

مراقب باشید امروز خیلی احساسی نشوید. لازم نیست دوستی به دایره دوستان بیفزایید. بهتر است سوتفاهم هایی که با دوستان دارید را برطرف کنید. البته بسیار مراقب واژه هایی که انتخاب می کنید، باشید. از میزان خیال‌پردازی های خود کم کنید. بیشتر روی واقعیت ها تمرکز داشته باشید. از اینکه مسایل منفی را در ذهن خود بولد کنید، دست بردارید. اگر در دل خودتان حس اضطراب دارید، مراقب باشید آن را به اطرافیان منتقل نکنید.

 

 

تیر:

در چند وقت اخیر آنقدر وقت و انرژی برای کارتان گذاشته اید که به زودی بتوانید طعم پیشرفت را بچشید. پس امروز را با خیال راحت استراحت کنید و ادامه کار را به فردا واگذار کنید. به جای شکایت از نداشته هایتان چرا کمی به چیزهایی که دارید فکر نمی کنید؟ اگر خوب فکر کنید مطمئن باشید لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست. به جای این فکر ها بهتر است یک برنامه رمانتیک بچینید و همراه با کسی که دوست دارید از روز تعطیلتان لذت ببرید. مثلا یک پیک نیک دو نفره و یا رفتن به رستوران مورد علاقه همسرتان فکر خوبی می تواند باشد. مجرد ها بهتر است امروز را به دنبال نیمه گمشده خود نگردند و با دوستانشان خوش بگذرانند، فردا برای این کار روز بهتری می تواند باشد.

 

 

مرداد:

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

 

 

شهریور:

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می‌کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

 

 

مهر:

با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.

 

 

آبان:

بهتر است در رابطه با مشکلات اقتصادی یکی از نزدیکانتان خودتان را کنار بکشید و اجازه دهید خودش مشکلاتش را حل کند. هر راهنمایی که به او بکنید به دیده انتقاد و ایرادگیری دیده خواهد شد و نصیحت های شما خریداری نخواهد داشت. به جای کمک کردن به دیگران بد نیست نگاهی به اوضاع اقتصادی خودتان بیندازید، خودتان مشکلاتی دارید که نیاز به حل شدن دارند ولی نادیده گرفته می شوند. یادتان باشد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. برای هدف هایتان تا جایی که می توانید تلاش کنید، راه بسیار کوتاهی تا مقصد باقی مانده است. ذهنتان بسیار فعال است و در زمینه های کاری رسیدن به جایی که لیاقتش را دارید بسیار نزدیک است.

 

 

آذر:

این هفته را با دیدی مثبت و امید به موفقیت شروع کرده اید. اگر اوضاع آنطور که انتظار داشته اید پیش نمی روند ناراحت نباشید؛ می دانید که همیشه می توانید روی کمک خانواده و دوستانتان حساب کنید، شما تلاش خودتان را بکنید، در صورت نیاز آنها به شما کمک خواهند کرد. اگر یکی از نردیکانتان بدون شما کاری کرده است، نگذارید احساس حسادت و یا حس کنار گذاشته شدن به شما غلبه کند، بیخیال این افکار شوید. اگر هر ارتباط حل نشده ای اعم از رابطه عشقی ، شراکت، دوستی و یا هر چیز دیگری داشته اید که باعث شده است حرف هایتان در دلتان بماند و ذهن شما هنوز به آن مشغول است، ماهی که پیش رو دارید بهترین زمان برای حرف زدن راجع به آن و اتمام کامل این رابطه می تواند باشد.

 

 

دی:

از امروز تا شش هفته دیگر وارد فضای فلسفی خواهید شد و کنجکاوی شما افزایش خواهد یافت. امروز دوست دارید از همه چیز سر در بیاورید. همین کنجکاوی و هیجان دوستی به شما کمک می کند تا ایده های کاری و مالی خوبی پیدا کنید و فرصت های عالی برای خود رقم بزنید. امروز برای یافتن راه های تازه تحقیق و مطالعه کنید. در کتابخانه دنبال کتاب های مرتبط باشید یا در اینترنت جست‌وجو کنید. امروز می توانید برای افزایش درآمد خود راه های تازه پیدا کنید.

 

 

بهمن:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

 

 

اسفند:

 از امروز تا آخر تابستان فرصت های شغلی بسیار خوبی در انتظار شما است. چشمان خود را بازکنید تا همه فرصت ها را ببینید و آنها را در هوا بقاپید. این را به یاد داشته باشید که برای پیشرفت به تغییر و به‌روز شدن نیاز دارید. همه مسیایل را نه از یک منظر که از چند طرف نگاه کنید تا به طور کامل مزایا و معایب آن را پیدا کنید. اگر قرار است با مدیر خود در مورد مسایل کاری حرف بزنید، حتما خوانسردی خود را حفظ کنید. وقتی با آرامش حرف بزنید همه چیز به نفع شما خواهد شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 520
  • آی پی دیروز : 568
  • بازدید امروز : 6,152
  • باردید دیروز : 10,067
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 33,892
  • بازدید ماه : 33,892
  • بازدید سال : 320,639
  • بازدید کلی : 9,747,994
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر