loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 65 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

 

فروردین:

امروز کاغذبازی های مربوط به مسائل اقتصادی شما را کمی بهم خواهد ریخت. در حال حاضر آمادگی ذهنی لازم برای انجام این کارها را ندارید، پس چنانچه کار واجبی نیست بهتر است آن را به زمان دیگری منتقل کنید، شاید یکی دو روز دیگر. چنانچه مجبور هستید حتما این کار را انجام بدهید از کسی کمک بخواهید و خجالت نکشید. مطمئن باشید که از انجام این کار خوشحال خواهید شد. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس های تلفنی واجبی که امروز را دارید را فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید.

 

 

اردیبهشت:

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای آخر هفته هستید. می خواهید کمی به روزهای خود تنوع دهید. بهتر است وقت تان را صرف استراحت خود کنید. حتی اگر برای بیرون از خانه برنامه ریزی می کنید، به جاهای آرام و بی سر و صدا بروید.

 

 

خرداد:

شانس همیشه سراغ آدم نمی آید. باید برای قبول آن آمادگی داشته باشید. به همه موقعیت ها و فرصت هایی که برایتان ایجاد می شود، توجه داشته باشید و ساده از کنار آنها رد نشوید. همیشه خوش‌بین باشید و این را به یاد داشته باشید شما مسافر کائنات هستید و هر چه خداوند برایتان در نظر گرفته باشد، بدون شک بهترین است. شاید گاهی در مشکلات غرق شوید اما شک نکنید که حکمتی در آن است. البته این را هم در نظر بگیرید که همه چیز روی شانس استوار نشده و به تلاش و توجه شما نیز نیاز دارد.

 

 

تیر:

هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.

 

 

مرداد:

امروز همراه با آغاز هفته چاش هایی در محل کار برای شما پیش می آید، اما با اعتمادی که به توانایی های حرفه ای خود دارید به راحتی می توانید اوضاع را تحت کنترل خودتان دربیاورید. حتی می توانید فرمالیته اداری که تا به حال مانع رسیدگی شما به اصل امور شده است را دور بزنید. همچنین امروز بالاخره از پس مانعی که چندین هفته است بر سر راه پیشرفت شما قرار گرفته است برخواهید آمد؛ نترسید و با قدرت تام پیش بروید شما قدرت و انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. شادی ناشی از موفقیت های امروزتان را با عشقتان شریک شوید. حتی می توانید او را به یک شام خوب در رستوران مورد علاقه اش دعوت کنید.

 

 

شهریور:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.
 


مهر:

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

 

 

آبان:

پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

 

 

آذر:

امروز حالت رقابتی شما پیش از همیشه خودش را نشان خواهد داد. اما خوشبختانه بسیار هم شاد هستید و کاملا هم رو بازی می کنید. انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. می توانید در میان جمع باشید و طوری رفتار کنید تا همه چشم ها به مهارت های شما باشد. اما امروز خیلی هم لازم نیست تلاش کنید، زیرا کاملا در چشم هستید. اما به یاد داشته باشید که همه خودنمایی های شما هم جالب نیست و شاید موجب خجالت بشوند. پس مراقب رفتارهایتان باشید.

 

 

دی:

امروز قدرت خیال پردازی شما زیاد است. از این همه قوه تخیل می توانید برای خلاقیت و انجام کارهای هنری بهره بگیرید. هنر به رویا نیاز دارد و امروز، زمان رویاپردازی های زیاد شما است. اگر در زمینه هنر کار کنید، بدون شک آثار خوبی خلق خواهید کرد. از مهارت های خود استفاده کنید و حتی از دیگران کمک بگیرید تا در انجام برخی کارها به شما کمک کنند. یا در بهبود ایده هایتان به شما مشورت بدهند. به هیچ عنوان خود را قربانی مسایل منفی یا رویدادهای ناراحت کننده، نکنید. همیشه در موضع قدرت باشید. امروز برای برنامه ریزی خوب است اما تصمیم گیری نکنید و هیچ قولی هم ندهید.


 

بهمن:

صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

 

 

اسفند:

 شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی ‌خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی‌که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 822
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 8,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,905
  • بازدید ماه : 17,905
  • بازدید سال : 304,652
  • بازدید کلی : 9,732,007
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر