loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 71 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران جوان: الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در کسوت بازیگری کاری را انجام نداده است، در خصوص فعالیت‌هایش غیر از بازیگری اظهار داشت: «هم اکنون دوسال است که در سینما نقشی به من پیشنهاد نشده و دلیل این موضوع را نمی‌دانم.

وی گفت: ولی در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با موضوع معضلات اجتماعی هستیم. من در این کار به عنوان مجری برنامه و البته تهیه‌کننده مشغول به فعالیت هستم. قرار است این برنامه از شبکه دو پخش شود.»

بازیگر سریال «آوای باران» ادامه داد: «در این مدت که کار بازیگری انجام ندادم، به مستند سازی مشغول بودم و مستندی 10 قسمتی با موضوع شهدای اقلیت را ساختم.»

چرخنده در انتها اظهار داشت: «امیدوارم در ادامه مسیر هموار شود و باز هم به بازیگری بپردازم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,178
  • باردید دیروز : 1,494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,579
  • بازدید ماه : 1,178
  • بازدید سال : 243,603
  • بازدید کلی : 9,670,958
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر