loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 77 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

نقد و تحلیل پوشش بازیگران در اکران مستند آی ادم ها

جدیدترین مستند رخشان بنی اعتماد «آی آدم‌ها» که از اول شهریور در بخش «هنر و تجربه» سینماها اکران شده، بسیاری از هنرمندان را برای تماشای این فیلم به سال‌های سینما و اکران‌های خاص آن کشانده است. اما یک گالری که دوشنبه شب، هشتم شهریورماه، «آی آدم‌ها» را به شکل خیریه نمایش داد، میزبان برخی هنرمندان بود. با توجه به ژستی که این هنرمندان برای عکاسان گرفته اند و انتخاب لباس‌هایشان برای شرکت در این مراسم، استایل آنان را بررسی کرده‌ایم. جالب است که با توجه به خیریه بودن مراسم، این بازیگران از لباس‌های معمولی‌تری برای شرکت در این نمایش فیلم استفاده کرده‌اند.

 

 

پیمان معادی؛ صمیمیتِ خدشه دار

پیمان معادی؛ صمیمیتِ خدشه دار

معادی با چهره جدی و لباس‌هایی که در ست کردن آنها چندان موفق نبوده در این مراسم حاضر شده است؛ کت تابستانه آبی‌ رنگ، پیراهن سفید مردانه‌ای که دکمه‌های یقه آن را باز گذاشته و شلوار کتان مشکی و کمربند و کفش قهوه‌ای. معادی که به تازگی با نمایش بازی‌اش در«The Night Of» (شب) مینی سریالی هشت قسمتی که به صورت مشترک توسط HBO و شبکه بی‌بی‌سی جهانی ساخته شده اکنون مورد توجه رسانه‌های ایرانی و خارجی است، در این سریال نقش «سلیمخان» را ایفا می‌کند. «شبِ»، سریالی درام و جنایی است که پخش قسمت اول آن، رتبه بسیار بالایی را از سایت IMDB کسب کرده است. شاید این موفقیت، استایل معادی را جدی‌تر از پیش نیز کرده است. این جدیت را شاید بتوان در نوع ایستادن او نیز به چشم دید. دست‌های به ظاهر قفل شده از پشت و نگاه ناظر بر اوضاع مراسمی که در آن حضور پیدا کرده از پشت عینکی با فریم گرد، صمیمیت او برای شرکت در چنین مراسمی را بسیار خدشه دار است.
دستمال جیبی معمولاً مورد استفاده مردانی است که به ظاهر و پوشش خود اهمیت می‌دهند. از سویی معمولاً دستمال جیبی با کراوات یا پیراهن ست نمی‌شود فقط برای تکمیل زیبایی و جذابیت آنها انتخاب می‌شود. هر چند معادی در تا کردن این دستمال چندان دقت نداشته و فقط آن را با انگشت در جیب کت فرو کرده است.

 

بیحواسی؛ کلید واژه زبان بدن مهتاب کرامتی

بیحواسی؛ کلید واژه زبان بدن مهتاب کرامتی

مانتو مشکی بلند حریر ساتن مهتاب کرامتی، تنها با برش سفیدی دور گردن، خود را از باقی رنگ‌های مشکی در لباس کنده است. همین باعث شده مانتو، طراحی خود را برجسته نشان دهد؛ با شال حریر مشکی دور گردن گره شده و نوعی سادگی خاص در انتخاب لباس‌. کرامتی در این عکس برای عکاسش چندان وقتی نگذاشته و با برگشتن و نگاه به دوربین، بدون ژست و فرم خاصی، تنها سوژه یک فریم عکس قرار گرفته است. در نگاه او و استایلی که او در عکس برای عکاس در نظر گرفته، نوعی وقفه در عجله به چشم می‌خورد؛ انگار کرامتی برای ثبت عکس، آماده نیست و بیشتر حواسش به جایی است که می‌خواهد برود.

 

 

حامد بهداد؛ این سادگی و آرامش دیگر گیرتان نمیآید!

حامد بهداد؛ این سادگی و آرامش دیگر گیرتان نمیآید!

بهداد با ست جینی که برای این مراسم برگزیده، سعی کرده ساده و راحت در مراسم شرکت کند. او با این لباس و انتخاب کتانی برای این ست، خودخواسته یا ناخودآگاه استایلی به خود گرفته که آرام‌تر از پیش نشانش می‌دهد. ایستادن بهداد با دستان آویزان نشان از بی‌ایده بودن او برای عکاسی دارد؛ از جایی آمده به جای دیگری می‌رود و این خنثی بودن چهره و استایل، نشان از بی‌توجهی او به عکسی دارد که از او منتشر می‌شود و کمی برای این چهره بی‌سابقه است. شاید دیگر نتوان عکسی این‌چنین از بهدادِ پر شر و شور سینما پیدا کرد که انقدر آرام و بی دغدغه به دوربین زل زده باشد. سِت لباس‌های بهداد نیز در رسته كژوال عام (روزمره) قرار گرفته که به جزئیات نیز، در ساعت و انتخاب کتانی وابسته است.

 

 

حسین پاکدل و عاطفه رضوی؛ زوج کول تئاتر

حسین پاکدل و عاطفه رضوی؛ زوج کول تئاتر

کمی غش کردن، نه به راست و چپ صرف، که به سوی هم‌دیگر برای نشاندادن رابطه‌ای که برای هر بیننده عکس شاید جذاب به نظر برسد، عکس این زوج تئاتری را دیدنی‌تر کرده است. عاطفه رضوی با مانتوی گیپور سفید رنگ جلو باز مجبور شده در لباس‌های زیرین خود نیز هماهنگی ایجاد کند تا این ترکیب، خوش بنشیند. به همین خاطر، او با شلوار و بلوز مشکی با پوشش اصلی خود که مانتو است تضاد رنگی ایجاد کرده و با پارچه سفیدرنگی که از زیر بلوز مشکی‌اش بیرون زده و بلوز را دو تکه کرده، به رنگ سفید مانتو نیز بی‌تفاوت نبوده است. به اضافه این‌ که رنگ صندل‌ او با لباسها ست شده و کیفش نیز ترکیب رنگی هماهنگی با پوشش‌اش دارد. از سویی ست سورمه‌ای آبی و كژوال رسمی پاکدل مخصوص جلسه‌های نیمه‌رسمی، میهمانی‌های نیمه‌رسمی است و انتخاب مناسبی از سوی او به نظر می‌رسد. معمولا در این نوع ست، هماهنگی بین اجزای لباس مهم است. هم‌آهنگی بین رنگ‌ها و جنس لباس به این خاطر كه تا جای ممكن این ست  به ست  لباس رسمی نزدیك باشد، اما در عین حال راحتی هم داشته باشد.

 

 



منبع : modonline.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 787
  • باردید دیروز : 1,494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,188
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 243,212
  • بازدید کلی : 9,670,567
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر