loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 53 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟ در حالی که اشک تو چشماش جمع شده بود گفت : به خاطرکسی که به خاطرهیچ زندست…

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه سریع دستم را بالا بردم و گفتم یک بخش ولی از وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخشه

 عطش دیدنت… شوق بودنت…و اندوه بی تو موندنت

 

 

به همان قدر که چشم تو پر از زیباییست   /   بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهاییست

 چند وقت است که بازیچه مردم شده ام   /  گر چه بازیچه شدن هم خودش دنیاییست .

 

 

در این شب ها چه خاموشم /به یاد تو هم آغوشم/به من گفتی وفادارم/چه شد کردی فراموشم

 

 

تو را گم می كنم هر روز و پیدا می كنم هر شب .. بدین سان خواب ها را با تو زیبا می كنم هر شب

تبی این كاه را چون كوه سنگین می كند آنگاه …چه آتش ها كه در این كوه برپا می كنم هر شب

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم ، که در همسایه‌ی صدها گرسنه ، چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم ، نخستین نعره‌ی مستانه را خاموش آندم بر لب پیمانه میکردم

 

 

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت مارا

ولی من باز پنهانی تورا هم آرزو کردم

 

 

شعر زیبا برای اس ام اس. شعر عارفانه و قشنگ. شعر برای عشق

من نه مرد عشقم نه هلاک رفاقت

فقط یه دل میخوام تو دنیا که رو قولش بمونه تا به قیامت

 

 

چه کسی میداند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی؟

چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟

پیله ات را بگشا، تو به اندازه ی یک دنیایی!!

 

 

تو درمان منی، من غم ندارم

تو ایمان منی، من کم ندارم

اگر درمان تویی دردم فزون باد

اگر عشق منی، عشقم جنون باد

 

اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام اس عاشقانه. اس ام اس عشقولانه

 

صدایم کن صدای تو ترانست

کلامت آیه های عاشقانست

تو را من سجده سجده میپرستم

که سر در خاک بر زانو نشستم

 

 

گریه هایم بی صداست

عشق من بی انتهاست

رد پای اشک هایم را بگیر

تا بدانی خانه ی عشقم کجاست

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

صدایم کن صدای تو ترانست

کلامت آیه های عاشقانست

تو را من سجده سجده میپرستم

که سر در خاک بر زانو نشست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 299
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 729
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 4,926
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,954
  • بازدید ماه : 13,954
  • بازدید سال : 300,701
  • بازدید کلی : 9,728,056
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر