loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 177 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم.


لیندا کیانی بازیگر نقش شعله در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» در گفت‌وگویی با «تماشا» در خصوص عکس جنجالی منتشر شده در اینترنت و شایعه ازدواجش گفته است: من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، همین.

توضیح لیندا کیانی درباره عکس جنجالی + عکس

۳-۲ بار دی وی دی قسمت اول را دیدم
این بازیگر همچنین درباره کاراکترهای مورد علاقه‌اش در بخش اول این سریال گفته است: من آن سال عید نتوانستم ببینم اما بعد از آن دی وی دی اش را گرفتم و ۳-۲ بار هم دیدم و خیلی دوستش داشتم. همه آدم های این خانواده را دوست دارم؛ از نقی تا ارسطو تا باباپنجعلی و مهربانی های هما.

 دلم برای دو قلوها تنگ شده است
کیانی همچنین از همبازی شدن با دو قلوهای سریال و سختی کار با بچه‌ها اذعان داشته است: کار کردن با بچه که واقعا سخت است اما این دوتا اینقدر دوست داشتنی هستند که دلم برایشان تنگ شده است. از وقتی فیلمبرداری تمامشده روزی نیست که من به عکس هایم با این دوتا نگاه نکنم و یادشان نباشم. اینقدر جفتشان باهوش بودند که گاهی واقعا دلم برای آن شیطونی های شیرین شان هم تنگ می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 1,569
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,051
  • بازدید ماه : 14,534
  • بازدید سال : 256,959
  • بازدید کلی : 9,684,314
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر