loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 113 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما قادر هستید در مورد مشکلی که در محل کار اتفاق افتاده هر دو جنبه موضوع را ببینید، ولی نمی‌خواهید خودتان را ملزم به یکی از آن دو بکنید. خوشبختانه شما می‌توانید با بی طرف ماندن خودتان را این مقوله بیرون بکشید، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که مجبور می‌شوید فوری عکس العمل نشان دهید. از نیازهای خود آگاهی داشته باشید، مطلع بودن  بهتان کمک می‌کند از شکست‌های غیر منتظره دور بمانید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده‌اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده ترین تصمیم درباره اینکه چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یک سری اتفاق می‌شود و درک و فهم شما را بالا می‌برد که شما می‌فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد به جای اینکه واقعا آنقدر که می‌خواهید داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 از اینکه به دیگران بگویید چه حس می‌کنید نترسید، اما مهربانی و با محبت بودن را فراموش نکنید. چراکه در غیر این صورت آنها ازتان فراری می‌شوند! اگر همین طوری ادامه دهید روز خوبی در انتظارتان است، فقط نباید خیلی هیجان زده شوید، زیرا قبل از اینکه بتوانید به هدفتان برسید بی خودی خودتان را خسته خواهید کرد. اگر بخواهید با آرامش کارهایتان را به تاخیر بیندازید تا چیزهای بهتری نصیبتان شود به مشکل برخواهید خورد، اما اگر شروع به کار کنید تا چند روز آینده آنها رابه دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

پنهان کردن احساساتتان کاری محتاطانه به نظر می‌رسد، به خصوص اگر دوست داشته باشید فرد تأثیر گذاری باشید. اما وقتی شما احساسات خود را سرکوب نکنید، شادتر ، سالم تر و در محل کار فرد مهم‌تری خواهید بود. باوجود این زیاد هم خوب نیست که با صحبت کردن در مورد پیشرفتهای شخصی‌تان همکارانتان را خسته کنید. حقیقت را به آنها بگویید، اما حس کنجکاوی آنها را  کاملاً ارضا نکنید تا بعداً پشیمان نشوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 بعضی وقتها باوجود اینکه همه چیز ظاهراً خوب به نظر می‌رسد ولی مشکلاتی وجود دارد. عوامل بیرونی ممکن است سبب گمراه شدن شما شوند. خوشبختانه شما کاملاً از شرایط خود راضی هستید و می‌توانید به راحتی نظر خود را ابراز کنید، پس از انجام دادن این کار اجتناب نکنید و وقت را از دست ندهید. سریع کارتان را آغاز کنید تا چیزهایی جدیدی راجع به خود یاد بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط  بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد  از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

 شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 آذر 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,156
  • باردید دیروز : 1,494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,557
  • بازدید ماه : 1,156
  • بازدید سال : 243,581
  • بازدید کلی : 9,670,936
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر