loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 263 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

رابطه های جنسی نامتعارف همیشه وجود داشته. گاه دو طرف با کمی خشونت در رابطه جنسی توافق می کنند و گاهی یک از زوجها از خشونت در رابطه جنسی استفاده می کند و باعث آزار شریک جنسیش می شود.

گاهی فرد با مشاهده زیاد فیلمهای پورنو دچار فتیش جنسی بیمارگونه می شود و با رفتار جنسی خشن لذت بیشتری می برد که البته اینگونه لذت کاذب است. مانند ضربه زدن به باسن زن هنگام رابطه جنسی. متاسفنه برخی مرده گمان می کنند این کارها برای زنان لذت بخش است!

آمار خشونت در سکس

تحقیقات در آفریقای جنوبی و تانزانیا نشان میدهد که تقریباً یک چهارم زنان خشونت جنسی را از طرف شریک جنسی نزدیکشان تجربه کرده‌اند، و تا یک سوم از دختران بزرگسال اولین تجربه جنسی شان را تحت اجبار گزارش کرده‌اند. احتمالاً یکی از هز چهار زن از سوی شریک جنسی خود خشونت جنسی را تجربه خواهد کرد و یکی از هر سه دختر گزارش می‌کنند که اولین تجربه ی جنسی آنها اجباری بوده‌است.

علت خشونت در رابطه جنسی و سکس

سکس همراه با زور ممکن است خشنودی جنسی ارتکاب کننده را به همراه داشته باشد هرچند هدف نهانی آن اغلب بیان قدرت و تسلط بر فرد تجاوز شده‌است. اغلب، افرادی که با شریک زندگی شان سکس همراه با زور انجام می دهند معتقدند که عمل آنها قانونی است به این خاطر که آنها ازدواج کرده‌اند.!

در میان فاکتورهایی که ریسک ارتکاب تجاوز را در مرد افزایش می‌دهد، نگرش‌ها و باورها و همچنین رفتارهایی قرار دارند که از اوضاع و شرایطی ناشی می‌شوند که فرصت و پشتیبانی برای آزار و اذیت فراهم می‌کند

تحقیقی در رابطه با رفتارهای نامتعارف جنسی در هند

در هند در یک آپارتمان گروهی از مردان و زنان دور هم جمع می شوند تا بی‌پرده و خیلی صریح درباره علاقه‌شان به رابطه های نامتعارف جنسی که به اختصار بی‌دی‌اس‌ام خوانده می‌شود صحبت کنند.

صحبت کردن درباره چنین رفتارهای جنسی که مواردی همچون بستن- اطاعت یا فرمانبری جنسی، سلطه جنسی و دگرآزاری و یا خودآزاری در حین یک رابطه جنسی را شامل می‌شود، اصلا آسان نیست. مخصوصا در کشوری مثل هند، که مانند ایران به نگاه محافظه‌کارانه در مسائل جنسی معروف است. البته در ایران مسائل متعارف جنسی هم تابو است!

اما بحث‌ها و صحبت هایی که در این آپارتمان شکل می‌گیرد، صریح و بی‌پرده است.

صحبت های اعضای گروه:

من سارا را اولین‌بار در نمایشی در یک مرکز هنرهای مردمی در دهلی ملاقات کردم.

سارا و شریک جنسی‌اش صحنه‌ای را که از کتاب “پنجاه سایه گری” برداشت کرده بودند، در این نمایش اجرا کردند که رفتارهای نامتعارفی را در حین یک رابطه جنسی شامل می‌شد.

این نمایش مقابل چشمان حدود ۱۰۰ نفر اجرا شد(چه بی حیا!) و شبیه‌سازی یک رابطه جنسی خشن و استفاده از کمربند و شلاق در آن بسیاری از حاضران در سالن را غافلگیر و شوکه کرد.

بسیاری از آنها این نمایش را شجاعانه خواندند، اما برخی دیگر اجرای آن را زیر سوال بردند(مثل ما گفته بودند بی حیا) و سارا مجبور شد شخصا با افراد زیادی صحبت کند.

سارا می‌گوید که چنین کارهایی برای آموزش مردم لازم است!

یکی دیگر از اعضای این گروه به نام جایا(خانم هستند) که ۴۰ سال دارد، معتقد است بیشتر هندی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که این رفتارهای غیرمتعارف در حین رابطه جنسی، لزوما با خشونت همراه است.

جایا می‌گوید: “این شیوه در یک رابطه جنسی، در واقع نمایش پرحرارتی از قدرت و درد است. من حدود ۲۰ سال است که فمینیست(طرفدار حقوق زن) هستم، اما تصمیم گرفته‌ام در روابط جنسی، نقش برده را بازی کنم. من به انتخاب و با رضایت خودم این کار را کردم و آن را خشونت نمی‌دانم. برای من این کار تجربه‌ای لب مرز، شهوانی و حتی معنوی است.”

روان‌شناسان می‌گویند افرادی که به “بازی‌های” جنسی نامتعارف روی می‌آورند، معمولا از قبل، درباره نقش طرفین و اینکه چه کسی ارباب و چه کسی برده باشد، به توافق می‌رسند.

اما آقای دکتر نارایانا ردی، سکسولوژیست مشهور هندی، با این نظر موافق نیست.

او می‌گوید: “در ۲۰ سال اخیر، دست‌کم یک درصد بیمارانش از این شکایت داشته‌اند که شریک جنسی‌شان می‌خواهد با آنها رفتار جنسی نامتعارف(س کس خشن) داشته باشد.”

آقای ردی می‌گوید که اکثر این افراد بین ۳۰ تا ۵۰ سال داشته و از طبقه متوسط بوده‌اند.

“آنها از مواردی همچون سوزانده شدن با ته‌سیگار و کتک خوردن از شریک جنسیشان صحبت می‌کردند. بعضی از آنها می‌گفتند که شریکشان بدن آنها را با سوزن سوراخ سوراخ کرده و برخی دیگر با زنجیر و قلاده سگ بسته شده و مقابل چشم دیگران ‘تحقیر’ شده بودند.”

آقای دکتر ردی می‌گوید: اگر فردی تنها با این روش‌های خشن و آزاردهنده تحریک می‌شود، از نظر من رفتار جنسی “مساله‌داری” دارد.(بقول خودمونی طرف مشکل داره)

او اضافه می‌کند چنین رفتارهایی در ابتدا ممکن است برای فرد تازگی و جذابیت داشته باشد، اما به مرور زمان می‌تواند روی او آثار منفی جسمی و عاطفی عمیقی بگذارد.”

با وجود این میراث، هندی‌ها هنوز هم محافظه‌کارند.

اما آیا سبک زندگی بحث‌برانگیزی مثل داشتن رفتارهای جنسی نامتعارف در حین یک رابطه

جنسی به این زودی‌ها “قابل قبول” خواهد شد؟ “گروه غیرعادی” که امیدوار است این اتفاق بیفتد.

در کل می توان نتیجه گیری کرد که لذت جنسی لذتی دوطرفه است و سکس خشن در صورتی که باعث آزار شریک جنسی شود اثر نامطلوبی روی رابطه زوجین خواهد گذاشت

 

 

هایبرسان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 822
  • بازدید امروز : 1,391
  • باردید دیروز : 8,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 19,064
  • بازدید ماه : 19,064
  • بازدید سال : 305,811
  • بازدید کلی : 9,733,166
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر