loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 141 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

تو که باشی بس است

مگر من جز نفس چه میخواهم !؟

* * *  * * *

 

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای

یا ببافم … یا بشکافم …

اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

* * *  * * *

بالاترین آرزویم برایت این است :

حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .

* * *  * * *

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

* * * * * *

در شهر من این نیست راه و رسم دلداری

باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری

هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم

شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !

* * * * * *

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی . . .

* * *  * * *

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

* * * * * *

دلتنگ روزهایی هستم

که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

متن و جملات عاشقانه و زیبا

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد

آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 1,569
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,402
  • بازدید ماه : 13,885
  • بازدید سال : 256,310
  • بازدید کلی : 9,683,665
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر