loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 103 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 اگر مجموعه قوانینی را برای سلامتی خود در دراز مدت ایحاد کنید، می‌توانید تضمین کنید که در طول سال‌های آتی شادابی‌تان افزایش پیدا می‌کند. پلوتو متغیر وارد ششمین خانه تان یعنی خانه فعالیت‌های روزمره می‌شود و شما را قادر می‌سازد که عادت‌های قدیمی‌تان که زیاد هم برایتان مفید نبودند را ترک کنید. تا جایی که می‌توانید به دنبال ایجاد کردن تغییراتی باشید که برنامه‌های ورزشی و رژیم غذایی تان را اصلاح کنید. اگر خیلی معطل کنید، تاثیرات منفی که سبک زندگی ناسالم به جای می‌گذارد جبران ناپذیر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می‌کند که می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده‌اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده‌اید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما امروز نسبت به همیشه اجتماعی تر شده اید، اما شاید این کار روش شما برای مخفی کردن احساساتتان باشد. البته دلیلی برای پنهان کاری وجود ندارد؛ شما مجبور نیستید چیزهایی که فکر می‌کنید خوب نیستند را با دوستانتان در میان بگذارید. خیلی خوب است که محدودیتهایتان ر ابرای آنها شرح دهید و بعد مرزهایی که برای خود تعیین کرده اید را رها نکنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما امروز در خیال و رویا به سر می‌برید و نسبتاً خوش بین هستید. شما حتی اگر تلاش کنید نمی‌توانید رویاهایتان را خاموش کنید. با دقت کردن به عکس العمل‌های خود هنگام بروز مشکلات چیزهای جدیدی راجع به خودتان می‌آموزید که تا بحال نمی‌دانستید. اگر به خودتان اجازه دهید همه احساسات خود را ابراز کنید، این کار در نهایت نتایج خوبی برایتان به دنبال دارد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می‌کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز دوست دارید به دوستان و هم کلاسی‌ها و یا همکاران خود نزدیک تر بشوید، که البته از آنجایی که فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم کاملاً رعایت می‌کنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان کمک می‌کند که به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما را به حد بالایی رسیده است که می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یک موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 حالا که ژوپیتر در دومین خانه شما که مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است که کمتر پول خرج کنید. اما وقتی چیزهای لوکس زیادی شما را وسوسه می‌کنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت کنید. الان بهترین کار این است که توجه خود را بر روی جزئیات مسائل کاری خود معطوف کنید تا فکر خرید کردن از ذهنتان خارج شود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 این روزها خوش بینی هوشیارانه بخش عمده داستان زندگی شما را تشکیل می‌دهد!! شما امیدوار هستید که همه چیز بهتر و بهتر شود، اما نباید خیلی هم به تجربیات اخیر خود اطمینان داشته باشید. باوجود این امروز که ماه وارد برج ثور می‌شود شما می‌تواند مقصد خود را ببینید. اگر هیچ رویدادی به آن سرعتی که شما دلتان می‌خواهد اتفاق نمی‌افتد، لازم نیست که سرعت سفر خود را بیشتر کنید!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

 اکنون به جای اینکه روی مسائل احساسی شخصی تان فوکوس کنید، از بخشی از توانائیهایتان بهره بگیرید که درگیر یک مسأله اجتماعی شوید. از درمیان گذاشتن احساسات واقعی تان با دیگران هراس نداشته باشید، برای اینکه احساسات شما واضح و روشن هستند و بینش شما نیز قوی می باشد. امروز حتی اگر شخصی را ناراحت کردید، به عقب برنگردید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 بهمن 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

  شما می‌خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساساتتان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده‌اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 299
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 729
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 4,486
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,514
  • بازدید ماه : 13,514
  • بازدید سال : 300,261
  • بازدید کلی : 9,727,616
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر