loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 127 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

اخبار فرهنگی ، سرعت غیرمجاز به عشق فرمانده! : داشتم تو جاده می رفتم دیدم یه بسیجی کنار جاده داره میره زدم کنار سوار شد...

به گزارش  خانه خبر(جی10) به نقل از  جام نیوز، عمار ذابحی در گوگل پلاس نوشت:


می گفت: داشتم تو جاده می رفتم دیدم یه بسیجی کنار جاده داره میره زدم کنار سوار شد.


سلام و علیک کردیم و راه افتادیم.

 داشتم با دنده سه می رفتم و سرعت 80 تا.

بهم گفت: اخوی شنیدی فرمانده لشکرت گفته ماشینا حق ندارن از 80 تا بیشتر برن؟؟!!!

یه نگاه بهش کردم و زدم دنده چهار و گفتم اینم به عشق فرمانده لشکر...

تو راه که میرفتیم دیدم خیلی تحویلش می گیرن ...

 می خواست پیاده بشه بهش گفتم اخوی خیلی برات درنوشابه باز می کنن، لا اقل یه اسم و آدرس بهم بده شاید بدردت خوردم؟؟!!!

 یه لبخندی زد و گفت:

همون که به عشقش زدی دنده چهار...!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 157
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 822
  • بازدید امروز : 1,797
  • باردید دیروز : 8,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 19,470
  • بازدید ماه : 19,470
  • بازدید سال : 306,217
  • بازدید کلی : 9,733,572
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر