loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 129 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

ديگه مغزم داره از جنايتهاى وحشيانه داعش منفجر مى شه دوست دارم خودم بكشمشون

شهرزاد کمال زاده با انتشار عکس سردار سلیمانی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: ديگه مغزم داره از جنايتهاى وحشيانه داعش منفجر مى شه دوست دارم خودم بكشمشون ديروز پنجاه نفر آدم بى گناه رو زنده زنده تو اتش سوزوندن روز قبلشم پانزده مسيحى مصرى و ....... 

سردار قاسم سليمانى سلام و درود به شرف غيرت و دلاوريتون إيمان دارم كه مى تونين اين حرومزاده هاى ملعون رو تو چشم به هم زدنى نابود كنين ،من به وجود شير مردانى مثل شما افتخار مى كنم و اميدوارم زودتر شر اين قوم وحشى رو از سر دنيا باز كنين و ريششونو براى هميشه خشك كنيد.

 

برترینها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 756
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 7,418
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,446
  • بازدید ماه : 16,446
  • بازدید سال : 303,193
  • بازدید کلی : 9,730,548
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر