loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 137 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

فال روزانه | دوشنبه 18 اسفند 1393

 

فال روزانه متولدین فروردین

دوشنبه 18 اسفند 1393

شما به بهترین نحو از منابع دیگران به نفع خودتان استفاده می کنید. شاید این منابع لزوماً متعلق به دیگران نباشند، و مشترکاً متعلق به شما و فرد دیگری باشند. سازش چاره کار است.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در روابط فراز و نشیب و بده و بستان وجود دارد. امروز شانس آن را دارید که به شریک زندگی تان چیزی بدهید که به او نشان دهد که قدر کارهایی که در گذشته برایتان انجام داده است را می دانید. برایش هدیه ای بخرید.

پیش بینی شغل شما: یک دوست یا شریک کاری به شما اعتماد به نفسی می دهد که به شما الهام می دهد تا پروژه بزرگ خود را پیش ببرید. این الهام را نشانه بزرگی از دنیا بدانید که نباید در موردش تأخیر کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

دوشنبه 18 اسفند 1393

اخیراً انگیزه یافته اید تا شراکت ها را بهبود ببخشید. می دانید که این اجتناب ناپذیر است و اگر بهبود ایجاد نکنید، شراکت های شما از هم می پاشند. هر کاری در توانتان هست انجام دهید تا تغییری مثبت ایجاد کنید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید با دیگران ارتباط برقرار کنید، چه روابط شما عالی باشند چه نباشند. ولی گرایش کلی شما این است که روابط نزدیک و شخصی خود را بهبود ببخشید و از این فرصت لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کارتان صداهای منفی بافی هستند که نمی گذارند در کارتان بازده داشته باشید. در این زمان قدم بعدی برایتان مشخص نیست. کلید کارتان این است که واکنش افراطی نشان دهید و در عین حال اطلاعات جمع کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

دوشنبه 18 اسفند 1393

نسبت به سلامتی خود جدی باشید و ببینید که چطور می توانید آن را ارتقا دهید. مهم نیست چند سالتان است، عادات غذایی شما کدامند و چقدر ورزش می کنید. بر روی بهبود تمرکز کنید.

 

پیش بینی روابط شما: اگر امشب فرد مورد علاقه خود را شام بیرون ببرید، باید سعی کنید زیاده روی نکنید. گرایش شما این است که پایتان را از مرز دورتر بگذارید. این باعث می شود پیچیدگی هایی ایجاد شود. البته جنبه مثبت قضیه این است که از تنش موقعیت کاسته می شود.

پیش بینی شغل شما: غرایز شما به شما می گویند که رویاسازی کنید و رویاهای بزرگ بسازید. ولی هنوز چیزی شما را بازمی دارد. شاید دلیلش این باشد که شما کارهای زیادی برای کمک به دیگران انجام می دهید و رشد شخصی و مالی خودتان را نادیده می گیرید.

 

فال روزانه متولدین تیر

دوشنبه 18 اسفند 1393

تغییرات قوی در مورد کودکان و رمانس در حال انجام است. با آنکه این تغییرات ممکن است شامل مسئولیت های بزرگی باشند، ولی در نهایت، تغییرات خوبی هستند. به علاوه این تغییرات بادوام هستند.

 

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید به فرد خاصی نزدیک تر شوید. دیگر به زمان سپری کردن با او راضی نمی شود و می خواهید همه چیز جدی شود. باید برای آینده فکری بکنید و اقدامی بکنید که به نفع هر دوی شما باشد.

 

پیش بینی شغل شما: امروز روز خوبی برای پیروی از رهبر گروهتان است. اگر سعی می کنید راهتان را از همه جدا کنید یا با طرز فکر خاص خودتان پیش بروید، حمایت زیادی دریافت نخواهید کرد. به حرف مافوق های خود گوش کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

دوشنبه 18 اسفند 1393

شما تلاش فراوانی کرده اید تا در منزلتان بازسازی و تعمیرات انجام دهید. این برای آرامش ذهن شما خوب است، زیرا می خواهید جایی داشته باشید که بتوانید به آن اتکا کنید. و حق با شماست. هر کاری برایتان مقدور است انجام دهید.

 

پیش بینی روابط شما: شاید امروز تحت تأثیر ژست های رمانتیک فردی شوید که شما را بسیار زیبا می داند. شما روز بسیار خوبی، پر از شادی و شیرینی در پیش دارید. تنها چیزی که باید مراقبش باشید این است که در نیاز به آرامش و امنیت افراط نکنید تا وابسته به نظر نرسید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز برایتان پر از تهور و اعتماد به نفس است، تهوری که در روزهای گذشته آن را حس نمی کردید. بالاخره حس همیشگی تان را پیدا کردید. شما جنگجوی شجاعی هستید. از این به نفع خود بهره ببرید و اشتباهات اخیرتان را جبران کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

دوشنبه 18 اسفند 1393

روابط با خواهر و برادرها، اقوام و تماس های روزانه مهم هستند، زیرا بر روی زندگی روزانه شما تأثیر دارند. بعضی از شما به تغییر بزرگی فکر می کنید، ولی همه شما به دنبال راه های بهتری برای برقراری ارتباط با دنیای همیشگی هستید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شما باید به شریک زندگی خود گوش کنید و یک بار هم که شده ببینید چه می گوید. نه اینکه به او دیکته کنید که چه کند و چه نکند. باید حس تعادل را به رابطه خود بازگردانید.

پیش بینی شغل شما: تفکر شما واضح و روی هدف است. ولی مراقب باشید. کسی هست که می خواهد از شما سوء استفاده کند. کسی در محل کار می داند که ایده های شما خوب هستند و احتمالاً می خواهد آنها را بدزدد و به نام خودش بزند. حواستان باشد.

 

فال روزانه متولدین مهر

دوشنبه 18 اسفند 1393

شما امروز منابع درآمدی جدید و راه هایی برای پول درآوردن پیدا می کنید. شغل جدیدی پیدا می کنید یا شغل دومی می یابید. خوب فکر کنید. می توانید موفق شوید زیرا انواع فرصت ها در 18 ماه آینده در اختیارتان قرار می گیرد.

 

پیش بینی روابط شما: اگر شما و شریک زندگی تان می خواهید به نتیجه خاصی در زندگی برسید یا رویایی را تحقق بخشید، باید بطور تیمی کار کنید. باید تفاوت ها را کنار بگذارید و به هم بگویید که چقدر به یکدیگر اهمیت می دهید. با هم موفق می شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز نقش رهبر و پیشرو را بپذیرید. در موقعیتی عالی برای انجام این کار هستید. روابط بسیار خوبی با افراد دور و برتان در محل کار دارید و دل آنها را بدست آورده اید. حالا زمان آن است که از آن به نفع خود استفاده کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان

دوشنبه 18 اسفند 1393

زمان خوبی برای فکر کردن درباره کارهایی است که می توانید انجام دهید تا سلامتی، بدن و تصورتان از دنیا را بهتر کنید. در واقع می توانید روابطتان با همه را بهتر کنید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی عالی برای از بین بردن تفاوت هایی که بین شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد بدست می آورید. اکنون زمان قدردانی از همه چیزهایی است که شما را پیش هم نگه داشته است و رابطه شما را شیرین و عالی کرده است. برای شام بیرون بروید و کار خاصی انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: تفکر عملی و کاربردی شما بهتر از تفکر کسی است که فقط حرف می زند و عمل نمی کند. حواستان به فردی که خودخواهانه عمل می کند باشد. این فرد طرف شما نیست، حتی اگر بخواهد شما اینطور فکر کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

دوشنبه 18 اسفند 1393

وقتی وارد فازی از زندگی می شوید که بعضی چیزها را بی خیال می شوید، به این فکر کنید که چه می توانید بکنید تا ضرر کمتری ببینید. بی خیال شدن بار شما را سبک تر می کند.

 

پیش بینی روابط شما: امروز باید نکاتی را به طرف مقابلتان اعتراف کنید. نباید نقشی که او در موفقیت های اخیر شما داشته است را انکار کنید. اگر قدر او را بدانید، حمایت و محبت بیشتری از سوی او دریافت می کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز چالش شما این است که کسی را به ایده جدید و مبسوطی متقاعد کنید. بزرگترین مسئله مورد اختلاف از این نشأت می گیرد که فردی که شما با او مشکل دارید، نسبت به انحراف از هنجارها حساس است. از جذابیت و اعتماد به نفستان برای غلبه استفاده کنید.

 

فال روزانه متولدین دی

دوشنبه 18 اسفند 1393

روابط با دوستان مسن تر برای امروز شما یک تغییر عمده است. در نهایت، این تغییرات بر اهداف بلندمدت شما و نحوه رسیدن به آنها تأثیر می گذارد. نترسید. در نهایت این تغییرات برای بهتر شدن هستند. نتیجه هرچه باشد شما برد می کنید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در تعامل ها و روابط با کسی که برایتان بسیار عزیز است، کند و دیرفهم نباشید. اگر به آنچه می گوید گوش کنید خیلی چیزها حل می شود. اگر در گفتن آن مشکل دارد، سعی کنید خودتان متوجه شوید چه می خواهد بگوید.

پیش بینی شغل شما: زمان دشواری را با کار کردن با شریک می گذرانید زیرا حواستان به کم شدن بودجه است، در حالیکه او حواسش به بیشتر کردن بودجه است. تلاشتان را بکنید تا سازشی عملی برای این مسئله بیابید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

دوشنبه 18 اسفند 1393

زمان برداشت آنچه کاشته بودید رسیده است. رویاهایتان به واقعیت می پیوندند. زمان آن است که بعضی از شما مسیر جدیدی در پیش بگیرید. آماده این کار باشید. تنها چیزی که در زندگی ثابت است، تغییر است.

 

پیش بینی روابط شما: شاید امروز عشق در محل کار سراغتان بیاید، درست وسط مسئولیت ها و روال عادی هر روز. انرژی امروز نشان می دهد که حتی با آنکه شما سرتان در کار خودتان است، فردی پیدا شده که زیبایی درونی شما را یافته و می خواهد شما را بهتر بشناسد.

پیش بینی شغل شما: امروز یکی از آقایان محل کار روی دنده دعوایش است. این فرد از قدرت خود برای مسلط شدن بر موقعیت استفاده می کند. حالا بهتر است با این فرد کار کنید، نه بر علیه اش.

 

فال روزانه متولدین اسفند

دوشنبه 18 اسفند 1393

مواظب هر کاری باشید که برای آماده شدن انجام می دهید تا در چند سال آینده که گزینه های شغلی عالی هستند، عملکردتان بهتر شود. شاید فرصت های فارغ التحصیلی، ارتقای شغل و غیره برایتان پیش بیاید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز بجای آنکه بخواهید با افکارتان تنها باشید، به دنبال همنشین و کسی باشید که رویاها و افکارتان را با او در میان بگذارید. در مورد فردی که می خواهید به او نزدیک شوید، به او تلفن کنید و از او بخواهید با شما بیرون بیاید، نه اینکه منتظر باشید او حرکتی انجام دهد.

پیش بینی شغل شما: امروز حواستان به رسانه ها، مجلات و رادیو باشد. اطلاعات مهمی از طریق این کانال ها به سمت شما می آید که به شما کمک می کند دیدگاه جدیدی درباره موقعیت شغلی فعلی خود بیابید. با دقت گوش کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 290
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 730
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 5,452
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,480
  • بازدید ماه : 14,480
  • بازدید سال : 301,227
  • بازدید کلی : 9,728,582
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر