loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 117 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

 

فال روزانه | جمعه 22 اسفند 1393

 

فال روزانه متولدین فروردین

جمعه 22 اسفند 1393

امروز روز دوست داشتنی و خوشمزه ای برای شماست. شانس خوب و لحظاتی شاد دارید. با این حال، سورپرایز، جاده خاکی و زیگزاگ های غیرمنتظره ای در پایان روز برایتان اتفاق می افتد.

 

پیش بینی روابط شما: شاید امروز دعوت به شام بگیرید، و اگر آن را رد کنید شاید دعوت دیگری بگیرید. فرد موردنظر می خواهد پیامش را به شما برساند و اگر از این موضوع خوشحالید، ولی اعتنا نمی کنید، خیلی سرگرم می شوید. اگر اینطور نیست، بهتر است حرفتان را واضح بگویید.

 

 

پیش بینی شغل شما: نقشه کلی شما خیلی بهتر و کامل تر از نقشه و برنامه افراد دور و برتان است. در نتیجه، سرعتتان را بخاطر افرادی که در سطح شما فکر نمی کنند، کم نکنید. روی اهداف بزرگ و رویاهای خود متمرکز بمانید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

جمعه 22 اسفند 1393

امروز شما حس خوبی دارید. دلیلش را نمی دانید. فقط احساس خوبی دارید و همین برایتان کافی است. وقت محبوب شماست و از صحبت با دیگران لذت می برید. ولی در پایان روز کمی بیقرار می شوید. می خواهید امشب کار متفاوتی انجام دهید.

 

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید مسائل بین شما و عشقتان تغییر کند، شاید بهتر باشد که از انرژی امروز برای انجام کار مثبتی استفاده کنید. شاید متوجه شوید که بسیار عاشق هستید، پس بجای تلف کردن انرژی و وقت، چرا قدم جلو نگذارید و مسائل مهم را حل نکنید.

 

پیش بینی شغل شما: شما توانایی آرام کردن موقعیت دشواری را دارید. دیگران مشغول بحث های داغی هستند و شما دیدگاه خوبی دارید و می توانید هر دو روی سکه را ببینید. نترسید و وارد بحث شوید. دیگران از این کار شما خوشحال خواهند شد.

 

فال روزانه متولدین خرداد

جمعه 22 اسفند 1393

امروز زیاد در چشم هستید. در مورد رئیس رؤسا، والدین و معلمین باید بگوییم که آنها متوجه شما می شوند و شما را تحسین می کنند. از این فرصت استفاده کنید. این باعث می شود که متوجه شوید که یک دوست یا آشنا امشب برایتان چه سورپرایزهایی دارد.

 

پیش بینی روابط شما: شما برای سازگاری با تأثیرات جدیدی که وارد رابطه شما می شوند، چاره ای جز تغییر ندارید. یک چاره هست، اینکه سعی کنید همه چیز را آنطور که بود نگه دارید که البته این مقدور نیست. یک فاز تمام می شود و فاز جدیدی شروع می شود.

 

پیش بینی شغل شما: روحیه پیشگامانه خود را با دانایی مسن تر ها ترکیب کنید و موفقیت بزرگ را در آغوش بگیرید. داشتن مکالمه مداوم و صادقانه با مردم و افراد دور و برتان کلید حمایت شما است. شما در موقعیتی عالی برای پیشی گرفتن هستید.

 

فال روزانه متولدین تیر

جمعه 22 اسفند 1393

امروز روی رئیس رؤسا تأثیری عالی می گذارید. ولی در اواخر روز، شاید کمی متکبر شوید یا به دیگران واکنش افراطی نشان دهید. دقت کنید. چیزی نگویید یا کاری نکنید که بعداً تأسف بخورید.

 

پیش بینی روابط شما: شما شانس پیشرفت در رابطه ای مهم را دارید. شاید متوجه شده باشید که بعضی از باورها و رفتارهایی که قبلاً داشتید بیشتر به گذشته تعلق دارند نه به حال و شما حالا آماده انجام کاری در این مورد هستید. با آنکه همه چیز یک شبه درست نمی شود، ولی برداشتن قدم اول تغییر فراوانی ایجاد می کند.

 

پیش بینی شغل شما: رفتار تلخ و دلزده فردی می تواند روز شما را خراب کند. احتمالاً این فرد به شما می گوید که چه کنید و چه نکنید و زندگی تان را چطور اداره کنید. به این فرد اهمیت ندهید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

جمعه 22 اسفند 1393

امروز بیشتر از همیشه احساساتی و عاطفی شده اید. امشب برنامه های سفر می چینید یا برای چیزی درباره رسانه، چاپ، تحصیلات عالی یا غیره برنامه ریزی می کنید.

 

پیش بینی روابط شما: شما امروز انگیزه دست یافتن به تجربیات جدیدید در مورد رابطه خود را دارید. اگر اخیراً مسائل دشواری را پشت سر گذاشته اید، نمی خواهید در چیزهای دیگر عجله کنید و قطعاً نمی خواهید درگیر رابطه دیگری شوید. دوستی جدیدی شما را وسوسه می کند که بررسی کنید و ببینید که در گذشته کجا اشتباه کرده بودید.

 

پیش بینی شغل شما: ارتباطات خود را بجای پراکنده کردن متمرکز کنید. به خودتان لطفی بکنید و بجای وقت تلف کردن و گرفتن وقت اشخاص دیگر با صحبت درباره موضوعاتی که هیچ ربطه به قضیه اصلی ندارند، به هسته قضیه پی ببرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

جمعه 22 اسفند 1393

شما قاعدتاً روی دوستی ها و شراکت ها متمرکز هستید. به همین دلیل اساساً خونگرم و زودجوش هستید. با حساب بانکی خود دوست شوید زیرا امشب مسئله ای در مورد اموال مشترک، بدهی یا پول دیگران شما را غافلگیر می کند. چشم هایتان را باز نگه دارید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز عشق از همه سو شما را در بر می گیرد. به ندرت چنین احساس عمیقی داشته اید و اصولاً شما انسان عاشقی هستید. کلمات وسواس و تعصب که به ذهن می رسند، شما را یاد فرد خاصی می اندازند. از این فرصت برای نشان دادن احساس خود به او استفاده کنید ولی او را نترسانید.

 

پیش بینی شغل شما: تمرکز اصلی شما امروز باید متعادل کردن فانتزی و واقعیت باشد. هر دوی اینها مزایای خودشان را دارند، پس دیگری را به دیگری نفروشید. اگر بتوانید راهی برای ترکیب این دو در یک پروژه پیدا کنید، موفقیت از آن شما می شود.

 

فال روزانه متولدین مهر

جمعه 22 اسفند 1393

امروز همه کارها روی غلتک است و شاید افزایش حقوق یا تحسین از همکاران بگیرید. روابط با شرکا و دوستان نزدیک هم چیز دیگری است. شاید خوب باشد شاید بد. امشب چیزی غیرعادی و غیرمنتظره اتفاق می افتد.

 

پیش بینی روابط شما: امروز باید حرکت های بزرگی انجام دهید، نه بدین دلیل که تصمیم گرفته اید این کاری است که باید انجام دهید، ولی بیشتر بدین دلیل که کار دیگری ندارید انجام دهید. در مورد فرد خاصی احساسی قوی دارید که شجاعت به آن نمی رسد؛ حالا دیگر اقدامی نکردن غیرممکن است.

 

پیش بینی شغل شما: اخیراً شما بازسازی های زیادی انجام داده اید و این چیز خیلی خوبی است. گاهی شاید دردناک باشد، ولی رویهم رفته بهتر از هیچ است. شما چیزهای قدیمی را پاره می کنید. حالا باید چیزهای جدیدی بسازید.

 

فال روزانه متولدین آبان

جمعه 22 اسفند 1393

شما قطعاً با ایده های خلاقانه خود در تماس هستید. زمانی عالی برای تعطیلات، رمانس، گریزهای اجتماعی، ورزش و بازی با کودکان است. در اواخر روز شاید مشکلی در وسایل الکترونیک رخ دهد.

 

پیش بینی روابط شما: اینکه چطور می توانید جلو بروید و آماده جنگ شوید، و کسی که قلبتان را تصاحب کرده است بدست آورید، خودتان را هم متعجب می کند. شما امروز قدرتی بیش از آنکه فکر می کنید در بازویتان دارید. شما مسحور و اسیر شده اید و هر کاری بتوانید می کنید تا قرار اول را بگیرید.

 

پیش بینی شغل شما: از استعدادهای خلاقانه خود استفاده کنید و برای اجرا و پیاده سازی آنها اهل عمل باشید. رویکرد تخیلی می تواند مفید باشد، ولی اگر استطاعت نشان دادن ایده های خود به نحوی ملموس را نداشته باشید، کاربردی ندارد.

 

فال روزانه متولدین آذر

جمعه 22 اسفند 1393

روی مسائل خانه و خانواده متمرکز بمانید. پروژه های دکوراسیون مجدد برایتان جالب و سرگرم کننده است. والدین باید امشب مراقب فرزندان باشند زیرا امروز مستعد حادثه است. رمانس هم می تواند برایتان سورپرایز هایی داشته باشد.

 

پیش بینی روابط شما: امروز کمی به جذابیت خود اضافه کنید – نه اینکه به جذابیت بیشتری نیاز داشته باشید، زیرا افراد شما را بسیار جذاب می یابند. اگر کسی هست که می خواهید دلش را بدست بیاورید، لازم نیست تلاش زیادی بکنید تا آنچه می خواهید بدست آورید. کافی است روبروی او ظاهر شوید و لبخند بزنید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز حرف های کسی برایتان سخت می آید و اولین واکنش شما شاید این باشد که مسیر عوض کنید. درک کنید که این فرد سعی دارد کمک کند، نه اینکه عصبانی تان کند. با او همکاری کنید، فکر نکنید او دشمن شماست.

 

فال روزانه متولدین دی

جمعه 22 اسفند 1393

مشغله شما با سفرهای کوتاه، مکالمه و مطالعه و نوشتن بیشتر ادامه می یابد. امشب از سرگرمی در منزل یا پروژه های بزرگ بازسازی لذت می برید. مراقب باشید چون روز پرحادثه ای است.

 

پیش بینی روابط شما: حالا زمان آن است که رابطه خود را به سطح بعدی ببرید. قبلاً چندبار این کار را انجام داده بودید؟ شاید چندین و چند بار. امروز در ته قلبتان می دانید که کارهایی دیگری هست که باید انجام دهید و احتمالات دیگری هم وجود دارد. شراکت شما به جاهایی می رسد، پس به حرکت خود ادامه دهید. می توانید با لبخند پیش بروید.

 

پیش بینی شغل شما: دوست دارید فکر کنید که همه چیز را تحت کنترل دارید و خوب مدیریت می کنید. مسئله این نیست. چیزی که شما نمی بینید تصویر کلی است. قدمی به عقب برداشتن واقعیت بیشتری را آشکار می کند.

 

فال روزانه متولدین بهمن

جمعه 22 اسفند 1393

با آنکه توجه و دقت شما روی پول (پول در آوردن و پول خرج کردن) است، ولی امروز تمرکز اصلی شما روی فعالیت های روزانه است. مراقب باشید زیرا امشب شب پرحادثه ای برای شماست. البته امشب ایده های پرنبوغی هم به ذهنتان می رسد.

 

پیش بینی روابط شما: شما اغلب جنبه عاشقانه خود را زیر چیزهای دیگر پنهان می کنید. ولی چیزی در درونتان سربر می دارد و درک می کنید که چه احساسی به یک فرد دارید. شما چاره ای جز روبرو شدن با واقعیت ندارید که این خبر خوبی است.

 

پیش بینی شغل شما: در کل الان بهترین وقت سال برای شما نیست و این موضوع در کار شما منعکس می شود. به یاد داشته باشید که این مشکل امروز آسانتر می شود اگر با فردی که به او اعتماد دارید صریح حرف بزنید. صحبت کردن در مورد ترس هایتان، روبرو شدن با آنها را آسانتر می کند.

 

فال روزانه متولدین اسفند

جمعه 22 اسفند 1393

امروز چشمتان به پول و اموالتان باشد زیرا امشب اتفاق غیرمنتظره ای ممکن است بیفتد. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. چیزی که متعلق به شماست شاید گم شود یا بشکند. چشمتان را باز نگه دارید.

 

پیش بینی روابط شما: اخیراً متوجه شده اید که هرچقدر تلاش می کنید و احساسات خود را در درون می ریزید، ولی همیشه هم آنقدر که باید در این کار خوب نیستید. وقتی هر سلول از بدن شما می خواهد عشق شما را فریاد بزند، در ساکت ماندن موفق نمی شوید.

 

پیش بینی شغل شما: سعی کنید روی چیزهایی که می دانید متمرکز باشید تا اینکه سعی کنید به حوزه هایی نفوذ کنید که چیزی از آنها نمی دانید. بهتر است امروز کارتان را به افراد بسپارید که در این چیزها مؤثرتر هستند، نه اینکه خودتان از اول شروع به اختراع چرخ کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 309
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 721
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 3,768
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,796
  • بازدید ماه : 12,796
  • بازدید سال : 299,543
  • بازدید کلی : 9,726,898
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر