loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 99 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)
اخبار هنرمندان،اظهار نظر «سامی یوسف» در مورد خبر ممنوعیت آثارش از صدا و سیما: چندی پیش از طریق برخی رسانه ها خبری با عنوان «ممنوعیت پخش آثار سامی یوسف در صداوسیما» منتشر شد که این خبرها باعث واکنش «سامی یوسف» شد.


به گزارش خانه خبر به نقل از موسیقی ایرانیان، این خواننده بین المللی که اصلیتی ایرانی دارد، یادداشت کوتاهی را درباره این حواشی در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار داده است که در ادامه می خوانید:

تحریم شدن توسط خیلی خودیها

من از شنیدن خبر ممنوع شدن انتشار آثارم در تلوزیون و رادیو رسمی دولتی جمهوری اسلامی ایران به دلیل کنسرت اخیری که در شهر ناصربه فلسطین داشته ام بسیار شگفت زده شدم.

نمیدانستم که آوردن لبخند به چهره برادران و خواهران عزیز فلسطینی ام برای دولت ایران رنجش و دلخوری بوجود می آورد. من عذرخواهی میکنم از طرفداران با ارزشم در ایران که مدتی  آثار من را نخواهند شنید اما برای اجرای کنسرتم در شهر ناصره فلسطین از کسی عذرخواهی نخواهم کرد.

موسیقی نفوذپذیر است و هرگز در مرزها محدود نمی شود نه مورد استفاده برای اهداف سیاسی، بلکه انعکاس آزادانه در سراسر فضا و زمان معنی می شود.

به امید روزی که فلسطین را آزاد خواهیم دید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 304
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 717
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 3,403
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,431
  • بازدید ماه : 12,431
  • بازدید سال : 299,178
  • بازدید کلی : 9,726,533
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر