loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 79 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس پَ نَ پَ - سری خنده دارترین و جذاب ترین اس ام اس پ ن پ را در سری دهم از مجموعه پیامک های پ ن پ سایت بخوانید و از آن لذت ببرید.


ماشینه تا شیشه جمع شده...
یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن...
یارو داره رد میشه...
میگه مرده؟
پ نه پ تصادف خستش کرده خوابیده!


بنا به گزارش آکاایران : یارو اومده پیشم میگه میخوام برای کلاس بسکتبال ثبت نام کنم میگم :قدت چقدره؟ میگه :میخوایی بفهمی قدم مناسب هست یانه؟
میگم پ نه پ میخوام قدوبالای تورعنا رو بنازم


دارم واسه خالم تعریف میکنم میگم:دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت!میگه: بقیه چی؟
فرار کردن؟پـَ نه پـَ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن


از دستشویی شرکت اومدم بیرون منشیه یه نگاهی میکنه و با پوزخند میگه دستشویی بودین ؟
پ نه پ آفتابه طفلی مرخصیه رفتم جاش واستادم


دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره
بابام میگه: چته زبونت بند اومده ؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!


میگم لنگ ظهره بمیری پاشو دیگه
میگه افتاب در اومده
میگم پ ن پ میگه الا بلا جون داش تا رخصت ندی نمیام بیرون.


تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
می گم:پ نه په پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن!!!


رفتم دکتر میگه مریضی؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم مرض جدید چی داری؟


امروز رفتم ارایشگاه یارو میگه اومدی موهاتو کوتاه کنی
منم گفتو پ ن پ اومده قیچیتو قرض بگیرم واسه جلد کتابام...


از خواستگاری برگشتیم خونه، مادر بزرگمون ازم می پرسه، چی شد؟ به توافق رسیدید؟
گفتم: خواستگاری رو می گی؟
می گه: پَـ نَ پـَ توافق ایران با گروه 1+5 رو می گم!!!


پیامک جدید پ نه پ


رسیدیم پشت در خونه
کلیدهمراه نبود به خواهرم می گم : کلیدتو بده
می گه : می خوای درو باز کنی؟
پ نه پ می خوام بدمش به حسن روحانی مشکلات مردمو حل کنه


دیروز شیر خریدم دارم میبرم خونه رفیقم دیدتم میگه داری میبری خونه بخوری؟ میگم پَ نه پَ میبرم تحویلش بدم باغ وحش یه موقع به کسی صدمه نزنه
(• •)


سرسفره بودیم من بلندشدم رفتم گفتم ممنون سیرم...مامانم برگشته میگه: یعنی سیری که رفتی؟؟
گفتم پ ن پ پیازم


دوستان عزیز، نسخه جدید برنامه با رفع مشکلات قبلی آماده است. می توانید از اینجا دانلود کنید. با تشکر http://ghsdk.ir/d


سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید!، میگه پیاده میشی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم!


داشتم سیخ کباب ها رو میچرخوندم اومده میگه:داری کباب درست میکنی؟
گفتم:پَ نَ پَ دارم فوتبال دستی بازی میکنم!


داشتم واسه امتحان فردام تو اتاقم درس میخوندم وبدجوری سرم دردمیکرد،یه دستمال هم پیچیده بودم دورسرم،مامانم اومده تواتاق میگه:داری درس میخونی؟
من:آره دارم درس میخونم!مامانم:امتحان داری؟؟
من:آره امتحان دارم!!مامانم:آخی سرت دردمیکنه دستمال پیچیدی؟؟؟
من:آره سرم درد میکنه!!!ودرآخرمامانم:خاک توسرت این همه موقعیت پ ن پ برات جورکردم نتونستی استفاده کنی:-)


از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارنطرف میگه بفرستم واستون؟
میگم پ نه پ آپلود کن لینکش رو بده دانلود میکنم.


یه روز یه نفر میرره سی دی فروشی یارو میگه:سی دی خام میخوای.میگم:پ ن پ،با قارچ و پنیر، کمی هم دودی!


به دوستم میگم : خودکارو بده
میگه : چیزی می خوای بنویسی؟
پـَ نَ پـَ یه زیر شلواری براش گرفتم می خوام ببینم اندازشه یا نه


امروز هوا خیلی سرد بود، رفتم چسبیدم به شوفاژ کلاس، یکی از رفیق هام اومده میگه: شوفاژ روشنه؟
جواب دادم: پ ن پ خاموشه، دارم خورم رو بهش می مالم تا گرم بشه یه وقت خدایی نکرده شما سرما نخورید!


دمِ تلفن همگانی به یارو میگم : میشه بدین منم یه زنگ بزنم؟
میگه : کارت تلفونو؟
پ ن پ شماره اونی که باهاش حرف میزدیو


آبجیم میگه بعد از گفتن آیا وکیلم باید بگم بله
میگم پ ن پ پاشو برو وسط سفره عقد چاقورو بکوب رو میز بگو نه داشم من با این اق پسر حال نمیکنم پچه سوسوله ولم کنین با


میگم رسیدی خونه زنگ بزن،میگه تلفن کنم؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ خونه بغلی رو بزن در رو


رفتم آلبالو بخرم... یارو میگه بریزم تو پلاستیک؟ پ نه پ همینجوری دونه ایی بده بندازم دور گوشم خوشگل شم!!!

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 159
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 469
  • آی پی دیروز : 822
  • بازدید امروز : 3,473
  • باردید دیروز : 8,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 21,146
  • بازدید ماه : 21,146
  • بازدید سال : 307,893
  • بازدید کلی : 9,735,248
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر