loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 85 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

فال روز متولدین فروردین:

از آنجا که امروز دید وسیعی به مسایل مختلف دارید و می توانید به همه ارتباط ها نگاه درستی داشته باشید، تشخیص راه درست نیز چندان هم برایتان سخت نیست. احتمال اینکه بحث هایی که امروز دارید، بالا بگیرد و به مشاجره تبدیل شود وجود دارد. اما با کنترل رفتار و حرکات خود می توانید از آن پیشگیری کنید. سعی کنید امروز بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده. از میان حرف های دیگران مسایل تازه ای خواهید آموخت. حتی احتمال آشنا شدن با فردی که شغل تازه و پردرآمدی برای شما داشته باشد نیز زیاد است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دارای جهان نصرت دین خسرو کامل***یحیی بن مظفر ملک عالم عادل

ای درگه اسلام پناه تو گشاده***بر روی زمین روزنه جان و در دل 

تعبیر: ناراحت رقیبان و حسودان نباش همگی را شکست خواهی داد اما به شرط اینکه در کسب روزی راه حلال را پیش بگیری و از عقل و درایت خود نهایت استفاده را بکنی. نتیجه ی کارهای خوبی را که انجام داده ای خیلی زود می بینی و مشکل تو هم حل می شود.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه***مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب***این چنین با همه درساخته ای یعنی چه 

تعبیر: تغییرحالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است. گاهی با رقیبان هم داستانید، گاهی با دوستان، قدر روزگار خود را نمی دانیدف با همه سر جنگ و دعوا دارید. اطرافیانتان روی شما حساب می کنند ولی افسوس که همه را پراکنده نموده اید. مشکل شما و دل تسلی تان زمان درمان می شود که بهخدا و بعد به خودتان بپردازید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین خرداد:

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ 

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین تیر:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک 

تعبیر تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

 فال روز متولدین مرداد:

اگر سرعت اتفاقات اخیر گیج تان کرده و تعادل خود را از دست داده اید، امروز می توانید اطمینان و ثبات از دست رفته ی تان را دوباره به دست آورید. کمی با دوستان و خانواده خوش گذرانی کنید تا بتوانید بیش فعالی خود را تحت کنترل درآورید و رویه ی متعادل تری را در پیش بگیرید. سعی کنید راحت باشید و لذت ببرید و خودتان را به انرژی های مثبت پیرامون تان بسپارید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

چل سال بیش رفت که من لاف می زنم***کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش***ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم 

تعبیر: عمر گرانقیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. فقط زنده بوده ای. آرزویی کرده ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست شما خودت فرصت ها را از دست داده ای. باز هم وقت هست طوق بندگی خداوند را به گردن بینداز و یا علی بگو.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین شهریور:

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد

ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد 

تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین مهر:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم گیری می کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم 

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آبان:

امروز علاقه و عشق بسیاری به خواب دارید. به طور کلی خواب آلوده هستید و دوست دارید همه روز را در رختخواب باشید. اما از طرفی هم کار و مسوولیت های کاری و اجتماعی هم دارید. تضاد این دو مساله کمی شما را دچار کلافگی می کند. اما نه به خودتان خیلی فشار بیاورید و نه زیادی تنبل باشید. کلید آرامش شما ایجاد تعادل است. کارهای مهمی که به توجه و دقت زیاد نیاز دارند را امروز انجام ندهید. تغذیه سالم و نوشیدنی های سبز را نیز در برنامه های امروز خود قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست 

تعبیر: در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آذر:

امروز کمی وقت برای اندیشیدن به خودتان و کارهایتان بگذارید. به احساسی که نسبت به شرایط فعلیتان دارید و به ویژه به روابطی که با دیگران دارید بیندیشید. با خودتان صادق باشید، آیا گاهی بیش از حد لازم لجبازی و سرکشی به خرج نمی دهید؟ اما به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست، و تمایل شما نسبت به ایجاد تغییر نشان دهنده بلوغ فکری شما خواهد بود. اما خیلی هم به خودتان سخت نگیرید. به خودتان هدیه بدهید و خودتان را خوشحال کنید. کوتاه کردن موها و یا تغییر مدل ریش و سبیل نیز می تواند ایده خوبی باشد. اگر فکر می کنید که خودتان و یا شریک زندگیتان خیلی ایرادگیر شده اید نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. نفس عمیقی بکشید و به خودتان استراحت بدهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود***تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود

چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت***تدبیر ما به دست شراب دوساله بود

تعبیر: نتیجه ی صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین دی:

وقت آن رسیده است که از خودتان بپرسید آیا این همه مشغولیتی که برای خودتان ایجاد کرده اید از انرژی فراوانی است که دارید یا این که می خواهید خودتان را غرق کرده و از واقعیت ها فرار کنید؟ امروز ممکن است شخصی که حتی فکرش را هم نمی کنید از شما به خاطر اشتباهش عذرخواهی کند. چنانچه در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید امروز ممکن است در جمع آوری اطلاعات به مشکل بر بخورید. برخی از اطلاعات و حقایق مبهم به نظر می رسند و بهتر است این پروژه را چند روزی تعطیل کنید و خودتان را بیهوده درگیر کای که نتایج ناچیزی برایتان خواهد داشت نکنید. حداقل امروز را دست نگه دارید و از روز جمعه خود لذت ببرید و به ذهنتان استراحت دهید

فال حافظ امروز متولدین دی :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین بهمن:

حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. امروز در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، امروز است. البته اگر مجرد هستید، برای قرار ملاقات با فرد جدید زمان خوبی نیست.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند***پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند

به فتراک جفا دل ها چو بربندند بربندند***ز زلف عنبرین جان ها چو بگشایند بفشانند

تعبیر: با یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا در می افتی و فکر می کنی دیگر کارت تمام است. همه ی کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اسفند:

حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش***گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند***خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش 

تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 543
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 2,009
  • باردید دیروز : 1,494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,410
  • بازدید ماه : 2,009
  • بازدید سال : 244,434
  • بازدید کلی : 9,671,789
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر