loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 61 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فروردین:

امروز نمی توانید در برابر وسوسه ها خیلی مقاومت کنید. اما مراقب باشید از حد و مرز خود خارج نشوید. روی واقعیت ها تاکید داشته باشید و اگر در مورد کاری دچار تردید هستید، حتما در مورد آن تحقیق و مطالعه کنید. یا از افراد مورد اعتماد مشورت فکری بگیرید. امروز برای برقراری ارتباط های عاطفی به توجهات بیشتری نیاز دارید. این را بدانید در هر رابطه ای، چه عاطفی چه کاری باید صادق باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 

 

اردیبهشت:

تقویم خودتان را با رویدادهای اجتماعی پر کنید. از امروز تا آخر هفته از اینکه در کنار دیگران باشید لذت خواهید برد. اگر دوستانی دارید که مدت هاست آنها را ندیده اید، امروز فرصت خوبی برای دیدار است. به طور کلی، حرف زدن و بودن در میان دوستان و اطرافیان حس خیلی خوبی به شما می دهد. با همکاران در مورد مشارکت صحبت کنید. در مورد راه اندازی کارهای تازه و با هم همفکری کنید. ذهن و قلبتان باید باز باشد.

 

 

خرداد:

تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می‌تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که اگر هر عکس‌العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می‌شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می‌شوید.

 

 

تیر:

مطمئناً اگر کسی به شما زخم زبان بزند خوشحال نمی شوید، اما معمولاً سعی می کنید که در جواب از خودتان دفاع کنید. نکته این جاست که امروز به راحتی نمی توانید از این سپر دفاعی استفاده کنید. گاهی اوقات بهتر است خشم تان را پنهان کنید و رد شوید. به خاطر داشته باشید که این حرکت شما به معنی بزدلی یا ضعیف بودن نیست، بلکه نشانه ی دانایی شماست. اگر خشم بگیرید، فقط همه چیز پیچیده تر خواهد شد و دیگر چیزی تحت فرمان تان نخواهد بود.

 

 

مرداد:

شما سال فوق العاده ای در پیش دارید. اول از همه به موقعیت فعلی و راهی که برای آینده انتخاب کرده اید خوب بیاندیشید، سپس با سخت کوشی و بلند پروازی به راهتان ادامه دهید. خوش شانسی در خانه شما را خواهد زد اما هنوز برای اعمال تغییرات زود است. اواخر سال زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به آنها علاقه دارید. سعی کنید وقت تان را با عزیزترین های زندگی تان بگذرانید. به زودی خواهید فهمید که در مورد بعضی چیزها قضاوت اشتباه کردید اما نگران نباشید، همه چیز به آسانی حل می شود. در این سال با عشق زندگی تان روزهای خوبی را خواهید گذراند. یادتان باشد که یک همراه و شریک زندگی خوب، زندگی را برایتان لذت بخش تر می کند.

 

 

شهریور:

جزئیات را فراموش کنید و به تصویر کلی توجه کنید و خواهید دید که هیچ مرزی برای ما وجود نخواهد داشت. درس امروز شما این است: ابتدا کار اصلی را انجام دهید، سپس به جزئیات رسیدگی کنید. به دنبال آوای قلبتان بروید و خواسته هایتان را دنبال کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای رفتن به سفری کوتاه مدت یا هرکاری که روح شما را تغذیه می کند است. دلتان می خواهد همراه با عشقتان به ماجراجویی بپردازید و کارهای جدیدی انجام دهید. آنچه اهمیت دارد این است که از روزمرگی فرار کرده و کاری تازه را تجربه کنید. موسیقی، هنر، نوشتن، امروز شما را به شور خواهند آورد. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد با ذهنی تازه و انرژی مضاعف در کارهای خود پیشروی کنید.

 

 

مهر:

امروز ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.

 

 

آبان:

امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.امروز ممکن است وقت زیادی را صرف بررسی اموری کنید که به نظرتان خوب پیش نمی روند. از این که دست به کار جدیدی بزنید می ترسید، زیرا فکر می کنید که امروز همه چیز فقط به یک باد بند است. اما بدانید که پایه و اساس شما به این راحتی ها نمی لرزد. سعی کنید به خاطر چیزهایی که آن قدرها هم ارزش ندارند خودتان را ناراحت نکنید، زیرا عدم امنیتی که اکنون احساس می کنید به زودی رفع خواهد شد. به شما توصیه می شود که به جریانات پیش رو اعتماد کنید تا به تدریج اعتماد به نفس تان را بازیابید.

 

 

آذر:

از هر نوع زیاده روی در هر زمینه ای، از جمله زیاد غذا خوردن، تفریح زیادی و به ویژه زیاد حرف زدن اجتناب کنید. زیاد حرف زدن ارزش شما را کم می کند، و باعث ایجاد سوء تفاهم و سوء برداشت می شود. امروز همه کار را مختصر و مفید انجام داده و در هیچ کاری زیاده روی نکنید. شما تمام انرژی خود را بر روی موفقیت متمرکز کرده اید، اما به یاد داشته باشید که از مسیر پیشرفتتان هم لذت ببرید، متمرکز شدن تنها بر روی نتیجه توان شما را تحلیل خواهد برد. ستاره اقبال به یاریتان آمده فردی که دوستش دارید متوجه احساساتی که نسبت او دارید شده است و حتی شاید این حسی دوطرفه باشد، با قدرت اما با احتیاط پیش بروید.

 

 

دی:

امروز انرژی زیادی دارید و می توانید در حوزه کاری خود خلاقیت های زیادی داشته باشید. حتی در زندگی شخصی یا فضای داخلی خانه نیز می توانید تغییراتی ایجاد کنید. اصلا امروز زمان تغییرات است. زمان ایجاد تفاوت. کارهایی کنید که تاکنون انجام نداده اید. یا روش کارهای خود را عوض کنید. یا مثلا در اتاق های خانه بچرخید و ببینید جای چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید. کارهای دستی یا پروژه های هنری انجام دهید. امروز باید از خلاقیت و احساسات ناب خود استفاده کنید.

 

 

بهمن:

جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.

 

 

اسفند:

 وقت آن رسیده است که منطقه امن خود را ترک کرده و همراه با کمی ریسک پذیری شانستان را امتحان کنید. کنترل شور و هیجانتان کاری دشوار خواهد بود و می خواهید ایده های تازه ای که شما را به وجد آورده اند را با همه در میان بگذارید. به طور معمول احساسات خود را به سادگی بیان نمی کنید، اما امروز دلتان می خواهد به روی بام رفته و با صدای بلند آنها را فریاد بزنید. به خواب هایی که دیده اید فکر کنید، آنها می توانند ایده هایی جدید را در ذهن شما زنده کنند و همچنین احساساتی که اطرافیان نسبت به شما دارند را به شما نشان دهند. در زمانی بسیار مناسب برای یافتن عشق زندگی خود هستید، تنها کافی است حرف بزنید و خواسته هایتان را بیان کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 298
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 701
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 2,745
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11,773
  • بازدید ماه : 11,773
  • بازدید سال : 298,520
  • بازدید کلی : 9,725,875
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر