loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 81 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

 فال روزانه شنبه 10 آبان

طالع و فال روزانه ، اختصاصی شگفتیها برای روز شنبه ۱۰ آبان ۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز دوست دارید خودتان را از چشم همه پنهان کنید، اما کسانی هستند که از شما می خواهند تمام وقت تان را به آن ها اختصاص دهید. شما نمی توانید تعهدات تان را نادیده بگیرید، پس هرچه زودتر مقاومت تان را کنار بگذارید بهتر خواهد بود.شما بخش جدایی ناپذیر یک جامعه هستید و عدم مشارکت تان ممکن است تعبیر خوبی نداشته باشد. این که نقش خود را تیم ایفا کنید به این معنا نیست که حتماً همه کارها به گردن شما باشد. کافی است گوشه ای از کار بگیرید و بگذارید دیگران رهبری اوضاع را بر عهده بگیرند.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین اردیبهشت

رویاهای ایده آلیستی تان درباره آینده آنقدر برایتان جذابیت دارند که دلتان می خواهد درباره آن ها با دیگران گفت و گو کنید. با این حال، بهتر است قبل از آگاه کردن دیگران از برنامه هایتان، به نفعتان است که کمی صبر کنید تا این برنامه ها در ذهن تان کمی مشخص تر شوند. فعلاً پرورش افکار مفید مهم تر از جلب توجه است. امروز سعی کنید خارج از رادار دیگران پرواز کنید. صبر داشته باشید؛ تکامل پیدا کردن ایده های موفق و به ظهور رساندن آن ها یک فرایند زمان بر است.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین خرداد

شما برای امروز برنامه های مهمی دارید و به هیچ کس اجازه نمی دهید با انرژی های منفی شما را ناراحت کند. البته شاید شما آنقدر درباره آینده هیجان زده هستید که فقط چیزهایی را می بینید که می خواهید ببینید. روحیه مثبت تان شانس شما را برای موفقیت بالاتر می برد، البته فقط در صورتی که حقایق را انکار نکنید. خودتان را با آدم هایی ها که همیشه در هر حالتی شما را تأیید می کنند احاطه نکنید. بهتر است انسان حقیقت را بداند، حتی اگر تلخ باشد. اگر بتوانید تفاوت میان خیال و واقعیت را تشخیص دهید، کاری نیست که از عهده اش برنیایید.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین تیر

اگر بتوانید خلاقیت خود را با شجاعت و جرئت نشان دهید، به زودی ماجراجویی جدیدی در پیش خواهید داشت. نباید به خاطر قضاوت دیگران خودتان را محدود کنید. کمی ریسک کردن در این مرحله لازم است. مهم هیجانی است که با به دست اوردن آزادی های جدید تجربه می کنید. موقتاً مسئولیت های خود را کمی تغییر دهید تا بتوانید از دوستی و حمایت نزدیکان تان بهره مند شوید. امروز این شانس را دارید دارید تا قدرت تفکر مثبت خود را نشان دهید.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین مرداد

شاید مهمانی گرفتن فکر فوق العاده ای باشد، اما اگر به جزئیات کار توجه نکنید، خرابکاری های زیادی به بار خواهد آمد. حتی اگر به مهمانی کس دیگری دعوت باشید، احتمالاً در نهایت نقش میزبان را خواهید داشت چون معمولاً می توانید با جذابیت های خاص خودتان به دیگران خوش بگذرانید. این کار برایتان لذت بخش است و امروز هم مشتاقید که همین نقش را بر عهده بگیرید، اما مواظب باشید که با افراط کردن لحظه های خوب تان را خراب نکنید. امروز تعادل بهترین دوست شماست.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به شدت نیاز دارید اطرافیان تان توانایی های شما را به رسمیت بشناسند. به آینده خوشبین هستید و با ذوق و شوق بیشتری برای رسیدن به اهداف تان تلاش می کنید. گویی برای یک مأموریت مهم و حیاتی انتخاب شده اید. اما اگر خودتان درباره تواناییهایتان تردید دارید، آن را نادیده نگیرید. احساس تان را با یک فرد قابل اعتماد در میان بگذارید. این فرد قابل اعتماد در دایره نزدیکان شما وجود دارد و اکنون یک فرصت استثنایی پیش آمده تا صمیمیت بیشتری با او به وجود آورید. اگر خطر نکنید، پاداشی در کار نخواهد بود.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین مهر

نارضایتی های جزئی که فرصت ابراز نیافته اند مثل ظرف های کثیف که توی سینک ظرفشویی جمع می شوند، روی هم تلنبار شده اند و حوصله شما را سر برده اند. بهترین راهکار برای شما این است که با تصور هیجانات آینده، وضعیت ناخوشایند فعلی را به فراموشی بسپارید. این سفر ذهنی به شما فرصت می دهد تا با قدرت بخشیدن به قوه تخیل خود بتوانید برای آینده تان اهداف بلند مدت تعیین کنید.به خاطر داشته باشید که عظیم ترین سفرهای ماجراجویی با همان یک گام اول آغاز می شوند.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین آبان

علی رغم هراسی که وجودتان را فرا گرفته، شما امروز درباره کارهایی که انجام می دهید نسبتاً خوشبین هستید. افکار عجیبی مرتب در ذهن تان می چرخد و هر کاری می کنید نمی توانید جلوی آن را بگیرید. به نظر می رسد هیچ کس نمی تواند پیچیدگی افکار شما را درک کند. این فرصت خوبی است تا شما صبوری کردن بیاموزید؛ دیگران نتیجه نهایی را خواهند پسندید، اما نیازی نیست که آنها از فرایند درونی ذهن شما چیزی بدانند. نسبت به دیگران همان محبتی را نشان دهید که دوست دارید خودتان آن را دریافت کنید.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین آذر

امروز دوست دارید کمی استراحت کنید، اما یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان تان فکرهایی برای شما در سر دارد. در نهایت این طور به شما تلقین خواهد شد که برای این کار «داوطلب» شده اید، هرچند که شما به اراده خودتان هیچ قدمی در این زمینه برنداشته اید. شما بدون این که بدانید اخر این کار به کجا می رسد، با موج جریانات همراه شده اید. هیچ اشکالی ندارد. گاهی فرصت هایی که دیگران برایتان به وجود می آورند، بهتر از چیزهایی است که خودتان می توانید تجربه کنید.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین دی

امروز یک استراحت کوتاه برایتان بسیار شادابی بخش خواهد بود، به قدری که انگار به یک مسافرت عالی و طولانی رفته اید. خوشبختانه، حالا دیگر فاصله گرفتن از کارها برای مدت کوتاه امکان پذیر شده است. امروز احساسات قدرتمندی نیز در وجودتان در غلیان خواهد بود که باید مواظب باشید ناگهان منفجر نشوند. آرام آرام این احساسات را بروز دهید و بگذارید نوسانات خلقی تان به سمت مثبت هدایت شود. این گونه است که سایه های ترسناک به پناهگاههای جادویی آرامش و شفا تبدیل می شوند.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین بهمن

به نظر می رسد شما برای رسیدن به خواسته هایتان حاضرید هرگونه خطری را بپذیرید، اما پشت این ظاهر خوش بینانه، امروز شکی به دل تان راه یافته است که همه متوجه آن شده اند. خوشبختانه روزی که ریسک کنید، خواهید دید که همه چیز مرتب است. راهکارهای خود را تنها بر مبنای حقایق اثبات شده تعیین کنید نه بر مبنای حدس و گمان هایی که از رویاهای غیرواقع بینانه نشأت می گیرند. داشتن یک برنامه عملی شما را به موفقیت خواهد رساند.

 شگفتیها

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کمی عصبی هستید، چون کارهای زیادی روی سرتان ریخته، اما در اولویت بندی آن ها مشکل دارید. شما معمولاً به راحتی وقت خود را برای چند کار مختلف تقسیم می کنید، اما حالا هر تصمیمی که می گیرید همراه با حس تردید است. خوشبختانه، شما یک تصمیم مهم را به بعد موکول می کنید و از این وضعیت آشفته نجات می یابید. وقتی این مه غلیط فرو نشست، می توانید با ذهنی روشن تر گزینه های خود را بررسی نمایید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 1,494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,676
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 242,700
  • بازدید کلی : 9,670,055
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر