loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 366 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

اظهارات و کتاب یک روانشناس و درمانگر مسائل خانوادگی باعث جنجال زیادی در اسپانیا شده است. لوئیس وندر ولد که خودش قبلا ازدواج کرده است، مدتی پس از مرگ همسرش شیوه زندگی خود را کاملا تغییر داده و صحبت های عجیب و غریبی درمورد نحوه زندگی کردن زنان مطرح می کند. این زن ادعا می کند که ازدواج بیشتر شبیه یک شوخی است و نیازی نیست افراد ازدواج کنند و اگر ازدواج کردن حق دارند که غیر همسران شان با افراد دیگر نیز همزمان ارتباط داشته باشند! این زن که مدل جدیدی از ارتباط اجتماعی را تبلیغ می کند، خودش عنوان کرد که بطور همزمان با چند نفر ارتباط دوستانه ای دارد و همه انها افراد سرشناسی هستند از جمله یک سرمایه دار املاک، یک تاجر در دبی و... صحبت های عجیب او و انتشار کتابش با واکنش بسیاری از افراد روبه رو شده است چرا که انها معتقدند که این نوع رفتار و بیان انها باعث از بین رفتن روابط بین افراد خانواده می شود و یک روانشناس نباید چنین مسائلی را بیان کند. او در واکنش به این اعتراض ها گفت: عقاید و صحبت های من مخصوص خودم است و شاید هرکسی آن را درک نکند اما من به رابطه ها به شیوه مدرن نگاه میکنم و اگرچه انتقادات زیادی داشته ام اما روش زندگی من اینگونه است

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 459
  • بازدید امروز : 1,402
  • باردید دیروز : 5,600
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,412
  • بازدید ماه : 43,722
  • بازدید سال : 286,147
  • بازدید کلی : 9,713,502
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر