loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 121 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 دوستانتان شاید بتوانند به طُرقی موقت زندگی‌تان را سرشار از انرژی کنند. آنها اگرچه می‌توانند شادی را وارد زندگی تان کنند، اما شما باید به اندک ماجراجویی و سبک‌سری خود در زندگی توجه بیشتری داشته باشید. ترک کردن کارهایتان قبل از تمام کردن آنها بدین معنی است که مجبور می‌شوید آنها را کامل کنید. البته باید اول از همه، تمام کردن وظایف‌تان برایتان اهمیت داشته باشد. اما اگر تصمیم گرفتید که تفریح کنید، وقتی امروز عصر خودتان را در حال کارکردن دیدید غر نزنید!!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز می‌توانید از آمیزه جادویی بینش خلاقانه و آرزوهای دنیوی‌ات استفاده کنی. اگرچه شما لزوماً آدم تنبلی نیستی، ولی نمی‌خواهی برای رسیدن به هدفهایت تلاش بیشتری بکنی. اکنون برای اینکه یک پروژه جدید را تقبل کنی فرصت مناسبی است. هر تصمیمی که بگیری تعهدی برایت به وجود می‌آورد که باعث می‌شود روی مهمترین مسائل تمرکز کنی.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید، این سازش یا خیلی کم و یا خیلی زیاد به نظر می‌رسد. مهم نیست که شما چقدر سخت کار می‌کنید، هرکاری کنید نمی‌توانید این مشکل را حل کنید. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل این است که شما در مورد خود آن گونه که واقعاً هستید صحبت نمی‌کنید و همه چیز را نمی‌گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشکار کنید، زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما امیدوارید که هر رویدادی که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد به نفع شما تمام شود. امکان این وجود دارد که مسائلی که در حد یک رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام کاری کردن می‌تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت کردن شرایط کمک می‌کند، شما می‌توانید کارهایتان را به روزهای بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما امروز نمادی از استواری و پایداری هستید و تصمیم شما برای انجام دادن کارهایتان ممکن است امروز تحسین و حیرت همکاران تان را در پی داشته باشد. اما این تنها درباره این نیست که شما مشتاقید که تلاش و کوششی دوچندان از خود نشان دهید؛ بلکه مسئله این است که شما چگونه درک و فهم عادی خود را بکار می‌گیرید تا ارزش تان را در یک کار تیمی به دیگران نشان دهید؛ نگران مطرح کردن یا کار خاصی برای معرفی کردن خود نباشید. زیرکانه ترین سیاست شما این است که  قابلیت‌های خود را بشناسید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید!
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

فشارهای دوستانتان روی شما همچنان ادامه دارد؛ به خصوص اگر شما خودتان با احساسات خود صادق نباشید. شما امروز می‌توانید مرحله‌ای از کارتان را که نسبت به آن چیزی که شما برنامه‌ریزی کرده بودید سخت‌تر است را در ذهتان مجسم کنید، ولی باز هم استرس‌های فروخورده‌تان ظاهر می‌شوند. متأسفانه شما خودتان را به اشتباه می‌اندازید، اما اگر بتوانید چند روز بیشتر صبر کنید، خواهید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد  این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

 شما امروز باید بیشتر به برنامه‌ریزی‌های خود دقت کنید، چراکه شاید ندانید که هر کاری چقدر وقت شما را میگیرد. شما خیلی دوست دارید به زور در دوره‌های کوتاه مدتی که اصلاً نمی‌توانید در این مدت با برنامه‌هایتان هماهنگ شوید، کارهایتان را تمام کنید.  دقیقاً مثل یک خانه کاغذی که اگر یکی از کارت‌ها خراب بشود، کل خانه فرو می‌ریزد. اگر به جای فکرکردن بیکار باشید و استراحت کنید خیلی بهتر است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

به جای اینکه هر موضوعی را بارها و بارها تجزیه و تحلیل کنید، سعی کنید که با یک روش خوب شروع به فعالیت کرده و بعد ببینید که چه اتفاقی می‌افتد. افکارتان فقط می‌توانند شما را به دوردستها ببرند و واقعاً به هیچ روشی نمی‌توانند به شما بگویند که دیگران اکنون در مقابل عمل شما چه واکنشی نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممکن را در ذهن تصور کنید؛ فقط زمان می‌تواند به شما نشان دهد که نقشه‌های شما مؤثر بوده است یا نه.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 دی 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌کنید، اگر مشا برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این کار را بکنم» استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 262
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 650
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 1,984
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11,012
  • بازدید ماه : 11,012
  • بازدید سال : 297,759
  • بازدید کلی : 9,725,114
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر