loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 131 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

به دیدن سایت های مستهجن معتاد شدم

 

یه دختر :

من به دیدن سایتهای مستهجن و تصاویر غیر اخلاقی معتاد شدم..دیدنشون تحریکم میکنه و ندیدنشون باعث میشه حس تنهایی و افسردگی داشته باشم.البته دیدنشونم شادم نمیکنه ولی خودمو ارضا میکنم..خیلی نیاز به همسر دارم.چکار کنم؟اهل دوستی و اینا هرگز نیستم ولی نیاز جنسیم بالاست و خود ارضایی دارم..وقتی انجام نمیدم واقعا داغونم و نمیدونم چطور خودمو تخلیه کنم..فقط نگید دیدن عکسا رو ترک کنم..و خود ارضایی نکنم چون دیگه راهی برام نمونده...ادم مذهبی بودم اما حالا فقط یه حیوون سیری ناپذیر ازم مونده..خدا به فکر من نیست.حوصله هیچ کاری رو ندارم...فقط میخوام تنها باشم..تا با خود ارضایی خودمو اروم کنم..ولی نمیشم..دیگه ارضام نمیکنه.دارم میترکم.

پاسخ :

سلام

یه بنده خدایی می خواست لاغر بشه . رفت پیش متخصص تغذیه . به متخصص گفت کاری کن من لاغر بشم ولی نگو شیرینی ، برنج ، ماکارونی ، چیپس و ... رو نخورم . چون نمی تونم اینا رو نخورم !


یه سوال مهم از شما دارم ! شما می خواید از این وضع نجات پیدا کنید یا نه ؟ وقتی با دادن این نظر راهنمایی می خواید پس معلومه که به دنبال راه نجاتی هستید .

شما متاسفانه دچار دو اعتیاد بد هستید :

1 - اعتیاد به دیدن تصاویر مستهجن

2 - اعتیاد به خودارضایی


بذارید با شما رُک باشم ؛

دو عادت بدی که دارید انتظارهایی رو به وجود میاره که همسر شما قادر به برآورده کردن اونا نیست ! با اجازتون موضوع رو باز می کنم !

شما در فیلم های مستهجن دیدید که مثلا بازیگر مرد مدت زیادی رو به فعالیت مشغوله بدون این که خم به ابرو بیاره ! در حالی که در واقعیت این طور نیست . آیا شما دوست ندارید که همسر شما قدرت اون مرد رو داشته باشه ؟!

می دونید که خیلی از تازه داماد ها کارشون به دخول نمی کشه ؟؟؟!!! از اون بدتر ! بعضی ها با دیدن بدن برهنه همسرشون ارضاء میشن !


حالا فرض کن شما ازدواج کردید و شوهر شما یکی شبیه به همین داماد ها بود ؟ از طرفی نیاز شدید به رابطه دارید . از یه طرف انتظار دارید که شوهر شما تقریبا مثل اون بازیگران مرد باشه ، از طرف دیگه شوهر شما قادر نیست که اون طور عمل کنه ! قبول دارید که با این شرایط ، ازدواج دردی از درد های شما رو دوا نمی کنه ؟


فقط اینا نیست ! فرض کن یه روز شوهر شما سرزده میاد خونه و شما رو در حال تماشای اون تصاویر می بینه ؟ در مورد شما چی فکر می کنه ؟

شمایی که به خودارضایی عادت کردید ، خبر دارید به احتمال خیلی خیلی قوی با شوهرتون ارضاء نمیشید ؟! و باز هم مجبورید خودارضایی کنید ؟!


می دونید وقتی شوهرتون ببینه نمی تونه شما رو ارضاء کنه سرشکسته میشه ؟ احساس شرم می کنه ؟ احساس ناتوانی می کنه ؟ عذاب وجدان می گیره ؟ فکر می کنه کارش رو بلد نیست ؟ و ... . در حالی که اون هیچ تقصیری نداره بلکه شما مقصرید که به خودارضایی عادت کردید و فقط از همین راه ارضاء میشید !

حالا فرض کن اون یه بار شما رو در حال خودارضایی ببینه ! می دونید چه بلایی سر غرورش میاد ؟!


گفتید خدا به فکر شما نیست !

واقعا این طور فکر می کنید ؟! مسلماً نه . همین که به فکر رهایی از این مشکلات افتادید ثابت می کنه که خدا دوست داره دوباره به طرفش برگردید .

اگه به فکر شما نبود محال بود که به فکر رهایی از این وضع بیفتید . پس خدا منتظر شماست چه خوبه که زیاد منتظرش نذارید .

یه کاری می گم بکنید !

نمی دونم اهل کجائید . ولی حتما در نزدیکی شما یه مسجد وجود داره !‌ اگه امام زاده باشه که چه بهتر . یه وقت بذارید و با وضو برید اون جا . مدتی رو با خدا خلوت کنید . خصوصا الان که ماه مبارک رمضان داره میرسه .

منظورم این نیست که برید اون جا 1000 رکعت نماز بخونید !!! دو رکعت کافیه . بعدش هر چی دوست دارید با خدا درد دل کنید .

یادتون میاد آخرین باری که یا صاحب الزمان گفتید کی بود !؟ شده تا حالا وقتی بهتون فشار میاد بگید یا صاحب الزمان ادرکنی ؟!

اینو شنیدید ؟

آغام آغام آغام آغام آغـــــــــــام ...

گفتید که قبلا مذهبی بودید پس محاله اینو زمزمه نکرده باشید .

خودمونیم دلتون برای اون دوران تنگ نشده ؟!


خدا هم دلش برات تنگ شده . امام زمان هم منتظره که دوباره بری سراغش .

ولی حیف !

شیطان تو رو در غل زنجیر کرده و اجازه نمیده بری سراغشون .


یه حدیث قدسی داریم با این مضمون که میگه اگه کسانی که از خدا روی بر گردوندن بدونن خدا چقدر به اونا علاقه داره روح از بدنشون خارج میشه !

اون وقت شما میگید خدا به فکرتون نیست ؟

امام صادق علیه السلام می فرمایند :

خداوند وقتی یکی از بندگانش توبه می کنه خیلی خوشحالی می کنه مثل شما که یه چیز گمشده و مهم رو بعد از مدتی پیدا می کنید !


خودتون رو برای یه مبارزه تمام عیار آماده کنید تا از اسارت شیطان نجات پیدا کنید و دوباره به دامان خدا برگردید ! حیف شما نیست که خودتون رو گرفتار دیدن بدن های لخت یاران شیطان کردید ؟


مقدمه ی ترک خودارضایی رو توکل به خدا و تصمیم بر دست کشیدن  از مشاهده ی تصاویر مستهجن قرار بدید . خودتون رو ضعیف تصور نکنید .
اگه زمین خوردید دوباره با یه یا علی بشید و  راهی رو که شیطان در اراده شما نفوذ کرده بود رو ببندید .

امیدواریم خبر پیروزی های شما رو بشنویم .

 

 

 

 

منبع : http://moh3en.blog.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 822
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 8,645
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,860
  • بازدید ماه : 17,860
  • بازدید سال : 304,607
  • بازدید کلی : 9,731,962
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر