loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 133 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

مهناز افشار  در صفحه اینستاگرامش توضیحاتی درباره برخی شایعات مطرح شده پیرامون خود پاسخ داد و نوشت:

 

b2ap3_thumbnail_446783_163.jpg

سلام روزتون بخير

عبور كردن از مسائلي كه بازدارنده در زندگي و اهداف است درسي بود كه از بزرگترها ياد گرفتم .

عزيزان ميدانم بعضي از شما سئوال و پرسشهايي بابت حواشي كه صحت نداشته از من داريد . پس براي شما ميگويم . و اين بزرگواري و متانت شما را محترم ميشمارم كه ديگر وقت گرانبها و ارزشمند خودتان را صرف حواشي و دغدغه هايي كه باعث ميشود از زندگي و اهدافتان دور شويد ، نكنيد

من مهناز افشار با آنچه بوده و خواهم بود با عشق بدون هيچگونه شرط و شروط كذب و ١٠ شاخه گل نرگس توسط آقاي ... عزيز به عقد همسرم درآمدم و افتخار ميكنم مردي در كنار من است كه براي در كنار من بودن ايستادگي كرد و انتخاب كرد و محافظ من شد . وشد پدر دخترم و شريك شادي و غمهايم .

ممنون از تك تك شما و متانت و صبوري كه كرديد .

پي نوشت : به احترام شما و زندگيم ديگر سئوالي در اين زمينه پاسخ نخواهم داد . وقتمان را صرف كارهايي بكنيم كه نتيجه بهتري داشته باشد و آرامش بياورد نه حرص و خشم و حتي درد .ممنونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 412
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,561
  • باردید دیروز : 739
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,300
  • بازدید ماه : 13,783
  • بازدید سال : 256,208
  • بازدید کلی : 9,683,563
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر