loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 139 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

من از دوست داشتن
تنها و تنها
سهم صداقتم را می خواستم.
همین.
.
.
.
جملات غمگین سری جدید
Sad words Series
.
.
.
هی فلانی
رفتن حق ِ همه آدمهاست
فقط خواستم بدونی اگه مونده بودی پاییزم  قشنگتر بود
.
.
.
جملات شکست عشقی
sms ghamgin
.
.
.
چقدر پیاده رو ها را ڪش می دهند
این برگهای پــاییـزی!
می خواهم سوار اتوبوسی تند رو شوم
تا پاییز را رد کنم
فصل ِ عاشقان را
ما را چه به این حرفا!
.
.
.
اس ام اس های غمگین و سنگین
sms ghamgin
.
.
.
سردش بود دلم را برایش سوزاندم!!! گرمش که شد با خاکستر قلبم نوشت: خـداحـافـظ …..
.
.
.
اس ام اس های غمگین تیکه دار
sms ghamgin
.
.
.
کسی چه میداند امروز چند بار فرو ریختم ! تنها از دیدن کسی که فقط لباسش شبیه تو بود …
.
.
.
جملات غمگین سری جدید
Sad words Series
.
.
.
به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !

نـــــــــه ، فهمید خیلی دوستش دارم !
.
.
.
اس ام اس های غمگین
sad sms
.
.
.
گفت چند سال داری؟
گفتم روزهای تکراری زندگی ام را خط بزنی، کودکی چند ساله ام
.
.
.
جملات غمگین سری جدید
Sad words Series
.
.
.
گاهی بی صدا نگاهت میکنم …

مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ،

شاید اگر بغضم فرو نشیند صدایت کنم …
.
.
.
جملات ناراحت کننده
entences uncomfortable
.
.
.
بی معرفت!! دارم در دریای اشک هایم ٬غرق میشوم….
برنمی گردی؟؟
میترسم خاطراتت را فراموش کنم!!!!!!
.
.
.
جملات غمگین
Sad sentences
.
.
.
آخرین بـاری کـه از تـه دل
بـرای رفـتـنـت گـــــریـه کــردم

گـفـتـی: تـمـامـش کـن . . .

از آن روز

بـه احـتـرامـت

چـنـان از تـه دل مـی خـنـدم

کـه گــاهــی فــرامــوشـــم مـــیـشــود

رفـــــتـــــه ای …
.
.
.
پیامک غمگین جدید
sad sms
.
.
.
عجب دنیای عجیبیست !

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود !

زمانی که گفتی” برو ”

چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . . .
.
.
.
جملات غمگین
Sad sentences
.
.
.
اگر میبینی هنوز تنهام …
به خاطر عشق تو نیست!!

من فقط می ترسم

می ترسم همه مثل تو باشند . . . !
.
.
.
جملات غمگین
Sad sentences
.
.
.
قول داد تا آخر دنیا بماند،

سر قولش هم ماند،

همان روزی که رفت برای من آخر دنیا بود
.
.
.
جملات غمگین
Sad sentences
.
.
.
خطش راعوض کرد من مانده ام

ودوستت دارم هایی

که هیچ وقت تحویل داده نشد
.
.
.
جملات غمگین
Sad sentences
.
.
.
مردانه تر عاشقم باش…..
تاببینی برای دیوونگی هااایت…….
چقدر زنم…….
.
.
.
اس ام اس غمگین و خسته
sad sms
.
.
.
غمگــین و خــسته اَم …دلــم یکــــ هــوای بارانــی مــیخــواهد

یکــــ شـانـه بــرای گـــریه کــردن …و یکـــ گــور پــــدری که نثار دُنیا و تـمـام مُــتعلقاتش بُکــُنم … !
.
.
.
جملات غمگین
Sad sentences
.
.
.
سردرد، دل پیچه، حالت تهوع…

کسی چه میداند؛ شاید باردارم…

از غصه هایی که هرشب با من نزدیکی میکنند
.
.
.
اس ام اس درک کردن
sms
.
.
.
آدم ها هرچـــــقدر که

کسی رو بیشتر دوست داشته باشند

زودتــــــر از دستش ناراحـــــت می شوند

این حساسیت زیاد فقط از روی عشقه

پس به جای بحث کردن درکشون کنیم
.
.
.
جملات غمگین
Sad sentences
.
.
.
هــــی !
ازت نـــمــی گـــذرم……!
نه بــه خــاطـــر خودم…
به خــاطـــر مــادرم
که بــعــد از رفــتـنــــت…
تــمـــام لــحــظــه های بــی قـــراری و دلــتــنــگــی مــن
یــواشــکــی پــشــت در اتــاقــم
گــریــــــه کــــرد….! :(
.
.
.
اسمس غمگین سری جدید
sad sms
.
.
.
خـــدایـا . . . !گـاهــی تــو را بــزرگــ می بـیـنـم و گاهـی کــوچـکــ ،ایــن تــو نـیستی کـه بــزرگ می شــوی و کـوچـک . . .ایــن مـنـم کـه گاهـی نــزدیـکــ مـی شـــوم و گاه دور . . . !!!
.
.
.
اس ام اس غمگین تیکه دار
sms ghamgin
.
.
.
گـاهی دوســتـت دارم هــا بــی فـــایــده انـد ،مـثـل مــوفــق بـاشــیـد هــای انـتــهای بــرگه ی امـتــحـانی . . . !
.
.
.
اس ام اس ناراحتی
sad sms
.
.
.
تــو کـه پـشــت مـنــو خــــالـی کــردی

تــو یــه لـحــظـه از نـفـس افــتـادم

خـــوش بــحـالــت کـه هـنــوزم خــوبـی

مـن که زنــدگــیـمـو از دســـت دادم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 579
  • باردید دیروز : 1,569
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,887
  • بازدید ماه : 14,370
  • بازدید سال : 256,795
  • بازدید کلی : 9,684,150
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر