loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 75 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)
مرد جوان وقتی دید که همسرش خوشگذرانی نمی‌کند، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.
 به گزارش مردم سالاری، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم اصلا اهل رفت و آمد و مهمانی نیست، در صورتی که من برعکس او هستم و دوست دارم همیشه به مهمانی و خوشگذرانی بروم. برای همین رفتارهای همسرم مرا خسته کرده است.
 وی افزود:ما اصلا نمی‌توانیم در کنار هم زندگی کنیم. هربار می‌خواهم با همسرم به مهمانی و یا حتی مسافرت بروم، با بی میلی و سردی می‌گوید حوصله ندارد. وقتی مهمان دعوت می‌کنم، با عصبانیت کلی جنجال به راه می‌اندازد و با من دعوا می‌کند که چرا مهمان دعوت کردی. گاهی اوقات هم خودش سر خود زنگ می‌زند و بهانه‌ای می‌آورد و مهمانی را کنسل می‌کند.
مرد جوان ادامه داد:باور کنید به خاطر رفتارهای همسرم پیش همه خجالت می‌کشم و رفت و آمدم با خیلی‌ها قطع شده است. خیلی سعی کردم تحمل کنم، ولی دیگر نمی‌توانم به این زندگی ادامه دهم. من و همسرم خیلی با هم متفاوت هستیم. زندگی که او دارد اگر من هم بخواهم داشته باشم، قطعا افسرده و مریض خواهم شد. چون من از بچگی در خانواده‌ای شلوغ و پر از هیجان بزرگ شدم و همیشه شاد و خوشگذران بودم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم. بعد از صحبت‌های این مرد قاضی همسر او را هم به دادگاه احضار کرد.‎
 

خبرگزاری تابناک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 305
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 723
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 3,910
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,938
  • بازدید ماه : 12,938
  • بازدید سال : 299,685
  • بازدید کلی : 9,727,040
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر