loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 131 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

شهادت ششمين شمع روشنگر و وصي پيغمبر، تسليت و تعزيت.

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد.

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

مشب شب شهادت صادق آل‌پيامبر است؛ شبي كه خورشيد مدينه دانش، چهره فروزانِ اهل بيت و وارثِ علومِ رسالت، در ظلمتكده دورانِ منصور، به خونِ دل نشست.

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

شهادت امام صادق (ع)، مرد آسماني مدينه، چشمه جود و سخاوت، كوه حلم و بردباري، تجسم اخلاص و صبر و درياي عميق علوم لدني بر پيروان آن حضرت تسليت باد!


----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

«مدينه» همچنان مظلوم است و ... «بقيع» مظلوم¬تر! رنج¬نامه نانوشته شيعه، بر خاك و سنگ مزار صادق آل‌پيامبر ، گوياتر از هر زمان به شِكْوه و شهادت ايستاده است.

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

در تو كرامت باران موج مى‏زند. با تلاوت قرآن هم آغوشى و دست‏هايت، مونس آسمان مدينه‏اند

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

صادق که اساس دین ازاو شد معمور
بودند ملایک پی امرش مامور
آخر ز جفا، ناصر احکام خدا
مسموم شد از ظلم و جفای منصور

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

ای ششم پیشوای اهل ولا
خلق را رهبری به دین هدی
پای تا سر خدانمایی تو
هم ز سر تا بپای صدق و صفا
زهر منصور زد شرر به دلت
آب شد پیکرت ز زهر جفا
خون شد از داغ تو دل شیعه
عالم از ماتم تو غرق عزا

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

امام صادق(علیه السلام):
مایه ی زینت ما باشید، نه مایه عیب ما.

 

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

عاقبت از زهر مأمون پاره شد قلب رضا

در میان حجرۀ در بسته می‌زد دست و پا

گه جوادش را گهی معصومه را می‌زد صدا

داغ او تا صبح محشر بر دل سوزان ماست

شهادت امام رضا ( ع )  تسلیت باد

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

 

شب شهادت مولای مهرپرور ماست

کسی که سایه لطفش پناهِ کشور ماست

شب شهادت هشتم امام معصوم است

که آستانه او قبله گاه باور ماست

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

کوثر اشک من از ساغر و پیمانه توست

دل آتش‌ زده‌ام شمع عزا خانه تـوست

جگر سوخته خاکستر پروانه تـوست

شعله‌های دلم از آه غریبـانه تـوست

----اس ام اس تسلیت شهادت امام جعفر صادق ----

سلام من به مدينه ، به غربت صادق
سلام من به بقيع و به تربت صادق
سلام من به مدينه ، به آستان بقيع
سلام من به بقيع و کبوتران بقيع
سلام من به مزار مطهر صادق
که مثل ماه درخشد به آسمان بقيع
سلام من به تو اي ماه فاطمي بقيع
سلام من به تو اي ياس هاشمي بقيع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 306
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 715
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 3,299
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,327
  • بازدید ماه : 12,327
  • بازدید سال : 299,074
  • بازدید کلی : 9,726,429
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر