loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 167 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

به گزارش خانه خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم شب ها دیر از سرکار تعطیل می شود و هرچه هم به او تذکر می دهم که زودتر به خانه بیا فایده ای ندارد.

وی افزود:او هر روز خیلی دیر تعطیل می شود و تا به خانه مان برسد کاملا شب شده است. من همیشه باید چند ساعتی را در خانه بمانم تا همسرم از سرکار برگردد. هرچه به او می گویم من نه نیازی به حقوق تو دارم و نه دوست دارم که تو سرکار بروی فایده ای ندارد. من هر شب سر این موضوع با او درگیر می شوم و از هر راهی استفاده کرده ام تا شاید بتوانم او راضی کنم تا دست از کار کردن بردارد ولی فایده ای نداشته است.

مرد جوان ادامه داد: حتی به همسرم پیشنهاد دادم تا حداقل شغلش را عوض کند و سرکاری برود که ساعت کاری کمتری داشته باشد و بتواند زودتر به خانه برگردد. ولی باز هم او کار خودش را ادامه داده و اصلا اهمیتی به من نداده است. من هم وقتی این وضعیت را دیدم تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن جدا شوم.

بعد از صحبت های این مرد همسرش هم به دادگاه خانواده احضار شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 745
  • آی پی دیروز : 684
  • بازدید امروز : 6,423
  • باردید دیروز : 9,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,451
  • بازدید ماه : 15,451
  • بازدید سال : 302,198
  • بازدید کلی : 9,729,553
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر