loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 77 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

دختره تو چت گفت : یه چیزی ذهنمو مشغول کرده بپرسم ؟؟
گفتم بپرس ، گفت : وای فــای همون انــدرویده؟
من برم نفت بیارم خودمو آتیش بزنم

 

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

عایا میدونستید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟
نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت !
نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟ گنجینه اطلاعات نایابم !

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

شما اگه دقت کنین ، خود کلمه “رودرواسی ، رودروایسی ، رودربایسی ، رودربایستی”
هم سر انتخاب گزینه درست تعارف داره ، از ما چه انتظاری میره !؟

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

قانون اصلی رانندگی در ایـــران :
ببیــــــن اگه تو خری ، من از تو خــــر تــــرم

*

*

بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه ؛ خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارا رو بخورم !

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

بالاخره ما نفهمیدیم به کسی که داره میاد باید بگیم خوش آمدید یا به کسی که داره میره..!!

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

به بابام میگم گاز قطع شده میگه: ببین فیوزش نپریده…خداوندا نا امیدم من از این زندگی…

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

فـقـط خـواستـم یـادآوری کـنـم اون کسـی کـه نـصـف شـب مـیـره دسـتشـویـی کـم کـسـی نـیـسـت

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

عـــــروس خــــانم آیا بـــنده وکـــیلم؟
.
.
.
عـــروس رفته با دوس پـــسراش بـــهم بــــزنه

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

مورد داشتیم چاه دستشویی طرف پر شده گرفته چند بسته ساقه طلایی ریخته تو چاه کل آبش خشک شده

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

از دختره پرسیدن پینت بال دوست داری ؟ گفته آره بابا اکثر آهنگاشو دارم

.

.

اس ام اس خنده دار

sms khande dar

.

.

 

(بفرمایید شام)
یارو یه ساله رفته کانادا !! بعد به گوشکوب میگه:
.
.
.
از اونایی که غذا رو باهاش له میکنن!! (البته با لهجه غلیظ کانادایی!!)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 1,224
  • باردید دیروز : 1,494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,625
  • بازدید ماه : 1,224
  • بازدید سال : 243,649
  • بازدید کلی : 9,671,004
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر