loading...
خانه خبر(جی 10)
آخرین ارسال های انجمن
دانشجویان پزشکی بازدید : 102 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

فال روزانه دوشنبه 28 مهر 1393 ...

 

متولد فروردین : به جای اینکه با تصمیمات تزلزل ناپذیر خود نظر دیگران را جلب کنید — کاری که شما اغلب خوب از عهده اش بر می آیید– در روش کارتان تغییری ایجاد کنید. شاید این کار برای شما مفید باشد و باعث شود مدتی را با آرامش سپری کنید. اگر شما از این روش جدید ناراضی بودید، آن وقت می توانید روشتان را تغییر دهید. اما اگر شما مسیری را که برگزیده اید دوست داشتید، می توانید شادمانه به راهتان ادامه بدهید.

متولد اردیبهشت : ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انکار کنید و نمی‌توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.

متولد خرداد : زندگی چشم اندازهای جدیدی را به شما نشان می‌دهد بهتر است چشمان خود را برای دیدن این مناظر آماده کنید. در گذشته سرنوشت شرایط سختی را به شما تحمیل کرده بود اما در این روزها پاداش صبر و استقامت خود را خواهید گرفت. دنیا دوباره محدودیت‌هایی را برای شما در نظر گرفته است، اما اگر شما دوباره با صبر و استقامت همیشگی تان پیش بروید پاداشی که در مرحله بعدی می‌گیرید خیلی بزرگ تر خواهد بود.

متولد تیر : اگرچه شما می‌توانید قهرمان انجام مسئولیت های متفاوت باشید، جادویی که امروز از توانایی‌های شما سر بیرون می‌آورد تا صلاحیت و شایستگی شما را با آسیب پذیری عاطفی تان ترکیب کند. ماه در اولین خانه از “شخصیت” تان شما را قادر می‌سازد تا نیمه ملایم تر و مهربانانه تر خود را به نمایش بگذارید، بدون اینکه لازم باشد به کسی دروغ بگویید. دیگران شما را دوستانه تر می‌یابند و شایداز کارشان فاصله بگیرند تا کمی با شما صحبت کنند. به یاد داشته باشید که بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که با دل و جان به صحبت‌های دیگران گوش فرا دهید.

متولد مرداد : الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می‌برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می‌گشاید!

متولد شهریور : شما امروز اصلا احساس خوب و جالبی ندارید!! چرا که مشکلات غیر قابل تغییری پیش روی خود دارید و باید وقتی را به آنها اختصاص بدهید. حتی اگر اول سعی کنید ظاهر خوب و مثبتی در جلوی دیگران داشته باشید، اما نخواهید توانست دیدگاه جدی و خشن خود را پنهان کنید. البته نگران بودن شما به خاطر همه حوادثی که پیرامونتان رخ داده قابل تحسین است، اما این دلیل نمی‌شود که جلوی دوستانتان خودنمایی و تظاهر کنید.

متولد مهر : امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید كمتر از گذشته كار كنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینكه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نكنید. اگر شما این كار بكنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد كه رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

متولد آبان : امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.

متولد آذر : به جای اینکه بین ایده‌های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می‌رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می‌رسید!

متولد دی : شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

متولد بهمن : اکنون زمان آن است که گام های خود را در زندگی آهسته کنید. به جای نگران بودن درباره اینکه چگونه به چیزهایی که نیاز دارید برسید، مطمئن شوید که کاری که امروز انجام داده اید آن طور که به نظر می‌رسد مهم و حیاتی بوده است. شکی نیست که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما برنامه ریزی کردن برای آینده و استراحت ممکن است اکنون مهمتر از این است که خودتان را خسته کنید. انرژی خود را برای زمانی ذخیره کنید که واقعا به آن نیاز پیدا می‌کنید.

متولد اسفند : الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی و خبری خانه خبر (جی10) خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20730
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3948
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 1,109
  • باردید دیروز : 1,569
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,417
  • بازدید ماه : 14,900
  • بازدید سال : 257,325
  • بازدید کلی : 9,684,680
  • کدهای اختصاصی
    خانه خبر